Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 15:47

Haai :D

Deze vraag kwam in mij op vandaag, aangezien ik niet zeker weet of het nog wel 'kan' op mijn leeftijd...
Ik ben 17 jaar, en slaap nog elke nacht met een knuffelpaard genaamd Figaro in mijn armen. Zonder kan ik ook wel slapen, maar toch heb ik altijd liever Figaro erbij, het is gewoon zo veel fijner en comfortabeler zo. :+ Ik kreeg 'm toen ik 7 was, en had de naam geïnspireerd op een operafiguur van een opera waar mijn ouders mij mee naar toe hadden genomen. Ik was direct gehecht aan het ding, en heb hem tot de dag van vandaag overal mee naartoe genomen. Vóór Figaro had ik een soort dik nijlpaard knuffel met een zwembroek genaamd Jipje waar ik erg gehecht aan was, maar for some reason gooide ik deze meteen opzij toen ik het knuffelpaard kreeg. :')
Dus, ja... Zijn er hier mensen die nog met een knuffel slapen op zo'n leeftijd, of dit hebben gedaan? Mijn vrienden maken er altijd grappen over, dus vroeg het me gewoon af. :o

Groetjes, Maartje.

Anoniem

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:55

Ik heb er nog wel drie op de kast staan, 2 voor decoratie (twee schaapjes uit Texel) en een varkentje dat helemaal slapgeknuffeld is, en ik had vroeger Momo een aap met een hele lange staart maar daar slaap ik niet meer mee sinds mijn arm afgekneld was omdat ik die staart in mijn slaap om mijn arm had gewikkeld.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:56

Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:57

Ik slaap ook nog met een knuffel hoor, niks raars aan :)
Ik zelf slaap altijd met een lammetjesknuffel.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:58

Jup. Het is zo'n flubberige, twee handen grote haas die ik al sinds mijn geboorte heb en willem heet - dat zou mijn jongensnaam zijn geweest. Ik rol er altijd overheen +)
Maar ik slaap nu eenmaal graag met iets in mijn armen. Anders frot ik mijn kussen op. Heerlijk :D

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:59

Ik ben 22 en slaap nog steeds met een stokoude dalmatier knuffel met de naam Lassie :D

Sanned

Ja :o
Ik ben 20 en slaap nog steeds met mijn compleet afgeknuffelde Draakie, inderdaad, een draak. Heb hem al sinds m'n 1e. Overigens wel alleen als ik thuis ben en alleen slaap :P

Utixo

Ja, met Beer :D. Ben 30.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:00

benangelique schreef:
Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...

Precies dit ja, ik slaap exact hetzelfde :j Als ik in m'n appartement ben neem ik een kussen/ opgepropte deken/ zachte dikke trui, maar als ik bij m'n ouders thuis ben lekker de enorme knuffel hond die bij me in bed ligt.

Verder heb ik een klein ezeltje van een vriend van me gekregen, en die gaat met elke verhuizing mee. Voel me af en toe een beetje stom, maargoed, Michi moet mee :=

_MG

Ik ben 24 en slaap ook nog met mijn knuffel :-) 's Nachts slaap ik vrij onrustig en met knuffel gaat het een stuk beter. Als ik bij mijn vriend slaap blijft mijn knuffel gewoon thuis. Op reizen gaat hij wel gewoon mee!

EliseXJoelle

Jup. Anderhalf jaar geleden gekregen als eerste valentijn kado van mijn vriend. Sinds die nacht altijd in mijn armen snachts.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:01

Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst met een knuffel heb geslapen.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:02

Goed om te horen dat er meer mensen nog met knuffels slapen :)
Ik kan ook wel slapen zonder, maar het licht gewoon lekkerder als ik iets in mn armen heb, dus slaap ik met een knuffel :)
Op kamp oid knuffel ik met mn vest :+

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 16:03

Leuke reacties! Stelt me toch wel een beetje 'gerust' :+

Sanned schreef:
Ja :o
Ik ben 20 en slaap nog steeds met mijn compleet afgeknuffelde Draakie, inderdaad, een draak. Heb hem al sinds m'n 1e. Overigens wel alleen als ik thuis ben en alleen slaap :P

Toevallig, ik had ook een knuffel genaamd Draakie (of Draakje?) die ik vanaf heel vroeg al had! Raakte hem alleen kwijt toen ik 4/5 was ;(

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:03

Jup! Ik ben ook 17 en slaap altijd met mijn inmiddels 40+ jaren oude honden knuffel Prudie :) Moet binnenkort geopereerd worden en ik denk er zelfs over hem mee te nemen haha :')

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:06

Ik heb nog heel lang een knuffel hond gehad, en als ik op mijn buik lag, dan propte ik de hond onder mijn schouder, zodat ik net niet helemaal plat lag. Ondertussen is die met pensioen, en vervangen door een kussen :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:13

Jahoor, met een beertje. Inmiddels zonder neus en ogen maar nog steeds even lief na meer dan 30 jaar.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:16

Ik heb van mijn vriend een hele lieve witte knuffel kat gekregen, Mister purr purr heet ie :D
Slaapt altijd aan mijn zijde!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:16

Niet een knuffel, maar wel een kussen die ik tegen me aanhoud.

Jarenlang met een afgelebberde blauw misvormd blauw konijn waar nu allemaal gaten in zitten en 1 oor van weg is geslapen. Nu ligtie ergens waar ik niet weet waar xD.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:18

Ja hoor, 21 jaar en slaap nogsteeds met 'teddy' een redelijk grote beer haha. Ook heb ik een mini mini beertje (handgrootte) in m'n linkerhand. Moet ik altijd hebben. Net zoals ik bijv bij het tekenen een gum in m'n linkerhand moet hebben :')

Als ik bij m'n vriend slaap of ik ga op reis blijft de berenfamilie thuis :) als kind móest ik een vuilniszak vol meenemen, en als dat niet mocht ooooo hahah _O-

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:20

Jup, ik slaap altijd met nollie m'n nijlpaard :)

Hij gaat ook echt overal mee naartoe want zonder kan ik echt niet slapen :Y)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:22

Ik ben 19 en slaap nog steeds met mijn geboorteknuffel langoor :Y)
Hij is al diverse keren een poot, oor of arm kwijtgeraakt maar dat maken we er weer aan en klaar is kees haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:27

Ik ben bijna 19 en slaap ook nog elke avond met m'n knuffel die ik met m'n geboorte gekregen heb. Is een konijntje, Fuffe, en ik vind het gewoon heel fijn om er een beetje aan te friemel voor ik ga slapen :')

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:32

Ik ben 19 en slaap bijna altijd met mijn knuffel ;) Heb hem voor mijn 17e verjaardag gekregen, daarvoor nooit met knuffels geslapen haha. Maar ken genoeg mensen, zowel meiden als jongens, van mijn leeftijd die ook met knuffels slapen;)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:32

22 Jaar inmiddels en slaap geen nacht zonder Kroontje. Kroontje moet overal mee naar toe en in mijn slaap bewaak ik haar met mijn leven :').