Zoals de titel al zei... Ik heb pdd nos. En heb er echt heel veel last van... Ik voel me anders dan de rest. Ik zit nu net op een andere school. Heb 2 jaar op het aoc gezeten. Dat was voor mij echt heel veel fietsen (23 km heen en 23 terug) en ik voelde me er niet thuis op die school. Had er wel vrienden en altijd lol. Maar omdat ik me er niet thuis voelde en wel ver fietsen was hebben we besloten om naar een andere dichtsbijzijnde school te gaan. Hadden ze ook meer ervaring met pdd nos en de andere kinderen uit mn dorp er ook heen gingen leek het mij echt leuk toe ! Nu zit ik hier dus net op school en zijn mn cijfers niet zo goed als de rest. Vooral bij wiskunde en natuurkunde (klinkt als chinees in de oren voor mij) maar nu... Ik heb moeite om met nieuwe mensen te communiceren, ben heel stil in de klas. En ik zit niet met meiden uit mn dorp in de klas.dus ik kan echt niemand. Ik heb wel geprobeerd om met ze te praten maar dan kijken ze me stom aan. Of beginnen te roddelen over mij. Ik ben er echt heel gevoelig voor, en ging kapot van binnen. Ik doe toch niks verkeerds? Vandaag ook bij gym. Een meisje vroeg mij als ik al klaar was met omkleden. Ik zei ja, toen zei ze waarom ga je dan niet naar de kantine? Ik zei ik wacht even op jullie. Begonnen ze ineens allemaal keihard te lachen en liepen ze de kleedkamer uit. Ik werd zo beroerd dat ik mn moeder heb gebeld dat ze me wou ophalen omdat ik me niet lekker voelde. Ik durf gewoon niet meer naar school. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt
Ongelooflijk hoe asociaal die meiden in je klas zijn. Zijn er geen andere jongens of meisjes in de klas waar je je bij aan kunt sluiten? Vaak heeft iedere klas wel een klein groepje die niet helemaal goed aansluiten bij de rest en 'de nerdjes' genoemd worden. Die zijn imo altijd het aardigst en meest open voor nieuwelingen!
. Probeer inderdaad met jongens om te gaan, of met iemand (jongen of meisje) uit je klas die ook in hetzelfde schuitje staat. 
alleen ik heb dus ADHD, maar ben toen gewoon naar de teamleider gegaan en heeft dat ook geholpen