Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

... klingt tenminste voor mij niet zo " bedreigend"
haha
. Maar dan natuurlijk niet alleen oktober, maar ook de maanden erna 

cooper schreef:Sinds twee maanden niet meer gerookt.
Ik ben niet gestopt, ik rook gewoon niet meer.
Ik had er echt geen zin meer in, en een dag werd twee dagen, en drie en... zover dat ik nu sinds twee maanden geen sigaret meer gerookt heb. Ik heb welgeteld drie momenten gehad dat ik écht wilde roken, zelfs een sigaret in de hand had, eraan rook... maar niet aangestoken omdat iets in mij veel trotser is dat ik niet rook, dan dat ik het zomaar zou "vergooien". Ik weet dat als ik één trekje doe, het er weer twee worden... (andere mensen zeggen zo weer begonnen te zijn, door "een kan geen kwaad" , dus ik doe het niet)
Ik was inmens bang om bij te komen, al die verhalen over tien tot twintig kilo bijkomen. Dat zorgde ervoor dat ik echt niet wilde stoppen. Nu na twee maanden ben ik welgeteld anderhalve kilo bijgekomen, en dat alleen omdat mijn spijsvertering trager werkt, niet omdat ik zoveel meer ga eten. Ik heb nog nooit in mijn leven zo gezond gegeten als nu, en het smaakt zoo lekker al dat fruit en die groenten.
Dus gewoon doen, het is echt zo moeilijk niet. Het is een kwestie van je gedachten en de zin gewoon te laten passeren. Nog geen minuut later ben je het alweer vergeten (tenzij je dus druk gaat maken in die gedachten)
Ik heb ook nog altijd sigaretten in mijn kamer en auto liggen, het helpt te weten dat je niet Moet stoppen. maar dat je gewoon niet meer rookt!
Heel véél succes, het is makkelijker dan je altijd gedacht hebt
en btw, je stinkt gewoon niet meer, ook een pluspunt, en het geld, ook een pluspunt