Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
waarom dan jezelf en hem nog langer vervelen ? SuperAssie schreef:Waarom zeg je het hem niet gewoon?
Nu krijgt hij valse hoop omdat hij toch denkt dat jij interesse hebt. Wees duidelijk tegen hem dat je niet lekker in je vel zit en momenteel even helemaal niks wil.
Als je jezelf weer beter voelt kun je alsnog kijken of jij(en hij uiteraard) nog steeds interesse hebt.
Om hem zo aan het lijntje te houden is ook banketstaaf voor hem, aangezien hij jou kennelijk wel leuk vind.

mang schreef:Hmm ook misschien niet slim om met hem te zoenen die eerste date, daarmee heb je hem misschien wel weer meer valse hoop gegeven.
Ik zou je adviseren vanavond gewoon nog een keer met hem af te spreken, als het je dan nog niks aanstaat kun je gewoon op een vriendelijke manier zeggen dat er geen gevoel bij zit en hij niet je type is o.i.d..
Misschien een verspilde avond, maar je zegt zelf dat het best gezellig is en je kan altijd wat eerder naar huis. Bovendien, wat is 1 avond op een mensenleven
Ik vind toch dat je hem die ene date nog 'schuldig' bent omdat je hem best wat hoop hebt gegeven. (wat ik eruit kan opmaken tenminste)