Ik vond het wel een goeie straf.
Doet mij denken aan mijn school tijd,
Ik was nogal een monster en heb vaak straf gehad. Gelukkig wel vaak 'creatieve' straf.
Op de basis school moesten we als we vloekte het vloek woord 100 keer opschrijven in ons vloek schrift. Mocht het de eerste keer over doen, had g0dverd0mme met een f geschreven.
Bij de duits-leraar moesten we voor straf stukken uit de bijbel over schrijven. En hij kende elk verhaal tot het laatste woord uit zijn hoofd dus het hielp niet als je een paar regels dacht over te kunnen slaan.
Heb voor straf een stuk uit de bijbel binnen een week uit mijn hoofd moeten leren, moest zo nodig tijdens godsdienst een noet kunnende opmerking maken.
Moest een keer een verontschuldigings brief aan een leerar schrijven, die een naam had als je 1 letter verkeerd spelde het een vloekwoord werd. Ik spelde uiteraard onbewust die letter fout. Die leerar stotterde heel erg, en ik vond het toen een keer grappig om aan het einde van de eerste zin, die hij zei toen hij ons voor het eerst les gaf, te vragen wat het begin van de zin ook al weer was. Zijn reactie was. E-e-r-r-r u-u-u-u-i-i-t ! Ik maakte de opmerking dat 1 x zeggen wel genoeg was.
Voor de rest, rondjes rennen om het sportveld en kantine schoonmaken.
Zoals ik al zei; ik was een monster!

(sommige mensen moesten echt wel 6 keer gaan eer ze het foutloos hadden, want het waren moeilijke en lange gedichten!)
.