Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je kunt natuurlijk je huis weg doen, een caravan kopen en van de appelbomen gaan leven
Maar ik snap je gevoel! Ik volg dit even
Arrabel schreef:Nu zag ik laatst bij het programma "De zomer voorbij" dat ze op een super leuke hippie camping in Ibiza waren en ik heb die camping dat ook opgezocht maar dat is echt ontiegelijk duur.

Ailill schreef:Da's vooral een kwestie van prioriteiten stellen en dicht bij je zelf blijven, heeft weinig met geld te maken.
Veel mensen denken dat ze zonder geld, of met heel weinig, geen volwaardig leven kunnen leiden.
troi schreef:Ailill schreef:Da's vooral een kwestie van prioriteiten stellen en dicht bij je zelf blijven, heeft weinig met geld te maken.
Veel mensen denken dat ze zonder geld, of met heel weinig, geen volwaardig leven kunnen leiden.
Nou ja ik denk dan redelijk basic aan voedsel en onderdak (en gezien het forum komt daar voor velen hier het onderhoud van een paard bij) . Dat krijg je volgens mij nergens kado toch?
Ailill schreef:Killyenn schreef:Ja leuk, lekker je hele leven in de drugs op Ruigoord
Ik neem aan dat deze uitspraak gebaseerd is op eigen ervaring?
Ailill schreef:Vriendin J. werkt 15 uur per week voor haar baas, krijgt daar een (basic/ecologisch) appartement, drie maaltijden per dag en stalling voor 2 paarden voor terug.
Waar een wil is, is een weg.
troi schreef:Ailill schreef:Vriendin J. werkt 15 uur per week voor haar baas, krijgt daar een (basic/ecologisch) appartement, drie maaltijden per dag en stalling voor 2 paarden voor terug.
Waar een wil is, is een weg.
Maar werken voor een baas is al heel anders dan een hippie bestaan toch? De situatie die jij beschrijft is niet zoveel anders dan velen die ik ken, beetje werken beetje vrij...