Ik woon in Zuid-Holland, omgeving Rotterdam. Het is hier druk, chaotisch, vol met huizen, en de stukken natuur die je hebt zijn postzegelgrootte en worden overschaduwd door geluiden van wegen in de buurt.
Ik zou zo graag in een wat rustiger gebied wonen, met meer natuur.. Omgeving Utrechtse Heuvelrug of Veluwe. Veluwe is natuurlijk groot, dus dat kan variëren van Ede tot Zwolle. Als ik nu een beetje een mooie bosrit wil maken moet ik met de trailer weg.. Hoe leuk zou het zijn om gewoon met 10 min. stappen op de hei te zitten

Nu is het zo dat ik hier alles heb... Ik heb het goed hier. Ik heb een eigen huis, een baan met vast contract in een sector waar geen banen in zijn (dierenartsenpraktijk), een leuk bijrijdpaard waar ik ook mee weg mag met de trailer.. Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten verhuizen naar een ander deel van het land??
Iemand die dit herkent, en die de stap gezet heeft ergens anders heen te gaan?? En zoja, hoe deed je dit dan? Ik sta overigens ook nergens ingeschreven voor een huis, en met mijn but-salaris moet ik wel huren via sociale huur..
Nu is het niet zo dat ik hier nu perse ala minuut weg wil. Ik ben jong en kan nog alle kanten op

Tips en tricks?