Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus uiteindelijk toch 90 euro korting
Miekelien schreef:Toevallig had ik het hier vanmorgen met een collega over. Haar man is handelaar en wil altijd overal korting op krijgen, vaak lukt het ook nog. Je moet alleen wel de juiste winkel uitkiezen, een mediamarkt mag niet zomaar korting geven. Zij gaat vaak naar een plaatselijke witgoed winkel, en bij BCC lukt het vaak ook wel.

(op een product van 300 euro) wat je volgens de wet dan gewoon moet kunnen kopen voor de foutiefprijs omdat het een redelijke afwijking in prijs is.. 
Sabinee__ schreef:Mediamarkt biedt trouwens laagste prijs garantie. Als het op internet goedkoper aangeboden wordt (bv bol.com)
dan moet mediamarkt het voor die laagste prijs meegeven.![]()
Misschien handig om te weten! Zo heb ik televisies, gamecomputers, laptops e.d. voor tientjes minder gekocht bij mediamarkt.
Nou kom dan gratis t showroom model maar omruilen (vanuit leeuwarden naar Heerenveen) voor mijn gekochte nieuwe waar ik al een maand op wacht 
en dan zijn ze nog pissig ook, want ze hebben zoveel tijd aan je besteed om uit te zoeken wat ik nodig zou hebben.
Oliiviia schreef:Miekelien schreef:Toevallig had ik het hier vanmorgen met een collega over. Haar man is handelaar en wil altijd overal korting op krijgen, vaak lukt het ook nog. Je moet alleen wel de juiste winkel uitkiezen, een mediamarkt mag niet zomaar korting geven. Zij gaat vaak naar een plaatselijke witgoed winkel, en bij BCC lukt het vaak ook wel.
Mediamarkt en grote winkels geven soms wel enorme kortingen, als je een toonzaalmodel meeneemt.
Maar dan moet je wel geluk hebben dat hetgene wat je wilt, net de deur uit moet of de verkoop van dat model gaat stoppen
Was de allerlaatste laptop van dat model en ze zouden hem ook niet meer krijgen..

Ik weet het exacte bedrag niet meer maar het was meer dan 50,-. Zeker proberen!