Nadat vorig jaar de boel als een soort kaartenhuis in elkaar is gestort (relatie voorbij, werkproblemen, sportstop, etc etc etc... Zien we daar een depressie? Jawellll!) besloot ik dat ik in 2014 het rustig aan zou doen, niks geen vastigheid, totaal absoluut helemaal niet verliefd worden, beetje flirten hier en daar en daarna weer heel hard wegrennen. Waarom? Scheelt hartzeer en hey, als je zelf na alle ellende toch weer aardig goed en stevig op de benen staat: Who needs a guy anyway if you have Tarzan.

....Ja.... Ik ben dus eigenlijk gewoon báng voor alles wat lijkt op 'relatie'.

En toen kwam hij.... Tijdens WK voetbal kijken in de soos wandelde hij binnen. In eerste instantie dacht ik 'hmm... interessant'. Geen typische mooiboy zoals ik als vermaak een beetje aan het daten was, maar gewoon een nuchtere, stoere vent (maar wel erg mijn type
) . Nadeel: Grensgevalletje Drenthe-Friesland.
Oh... En dat hij mijn ex kent via sport is ook niet zo heel erg handig. (dat meneer paardrijd, meedoet aan survivalruns en erg sportief is zijn wel hele fijne plussen
Ik herken mijn eigen in dat straatje
)Terug naar het 'vrijheid blijheid' statement: Meneer uit het hoofd gezet en verder met 'vrijheid blijheid'. Wel zo makkelijk.

Tot afgelopen zaterdag: BBQ bij de soos. Hij was daar ook. En opeens was die blok beton in mijn buik sinds dat het uit ging met mijn ex een beetje troebel... Ook voelde ik hier en daar opeens een kriebel. Problemen
Want het jaar is nog niet voorbij, kriebels kunnen ook net zo hard veranderen in pijn en stoere ik die alles wel in haar eentje red voelt zich opeens wel heel erg klein. Maar wel erg leuk gekletst. Beetje ouwehoeren. Verder niks gebeurd... Alleen: En NU??? De ervaring leert dat ik vaak een eerste stap moet zetten. Maarja.... Ik weet absoluut niet hoe

('Ja hoi, ik vind je leuk, daten?'
)Contact mogelijkheden: Facebook. En gezamenlijke vrienden. (die voorlopig even niet betrekken
)Een oplossing voor die hele vervelende kriebel, die stomme grijns op mijn smoel en die blik in mijn ogen mogen overigens ook worden aangeleverd
Juist leuk, weer eens wat anders dan gevalletje amsterdam kak toch?

(4 jaar vrijgezel, totally fine met een flirt her en der, maar bij alles wat verder dreigde te gaan had ik de neiging om me om te draaien en schreeuwend weg te rennen).