Nu is dit jaar toch wel het toppunt bereikt, en eerlijk gezegd ben ik er een beetje klaar mee. Ik vind dit niet normaal.
Ik weet nu nog steeds niet of ik college's moet volgen of dat ik vrij ben. Ja na lang mailen weet ik dat nu voor 1 vak... Maar ik volg 6 vakken dit half jaar!
Van die 6 vakken is 1 vak Engineering English en daarvoor kregen we afgelopen donderdag een mail dat ze nog niet weten wanneer we hiervoor lessen hebben want het is nog niet bekend wanneer de gastdocent deze lessen kan geven

Ik moet dit jaar afstuderen, en ik mij zelf toch graag goed willen voorbereiden op de college's. Nu kan dat dus niet.
Ik check momenteel 4x per dag het rooster in de hoop dat er nieuwe vakken op staan, en vanochtend hebben ze het hele rooster verwijdert van de website.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Enig idee ook waar je hiervoor een klacht kan indienen?
Mailen naar betreffende mensen van de opleiding heeft geen nut, ik krijg gewoon geen antwoord terug.
Dat is misschien wel slim ja
Fijne eerste indruk is dat

heb eigenlijk ook geen idee wat mijn klasnummer is, weet niet wat ons vaste lokaal is. Vind het wel best, weet dat ik om 8:30 in de gang moet staan en voor de rest zie ik het wel. Zelfde geldt voor de rest van de week. Ga me er niet druk om maken. Ben er vorig jaar achter gekomen dat dat toch geen nut heeft, en dat je jezelf voor niks druk loopt te maken.