Ongeveer een maandje geleden heb ik mij toch (eindelijk maar toch) aangemeld voor autotheorie.
Ben inmiddels bijna 22,. 13 september wel te verstaan.. dus word nu wel tijd!
4 september moet ik er aan geloven, (Dus met alle geweld WIL ik die theorie voor m'n verjaardag hebben
)het leren gaat me vrij goed af. Ik leer van uit 2 boeken en maak veel gebruik van de computer voor die (#$$%) gevaarherkenning, na mijn idee heb ik op internet al te veel verhalen gelezen van ; gezakt, gezakt en gezakt... dus moet mezelf even weer een schop onder de kont geven!
Opzich zit de theorie er wel redelijk in, al die 'extra' dingetjes noem ik zo op... banden, alcohol promille+microgrammen, aanhangers, max lengte van auto met aanhanger, etc. etc.
Maar vindt zo als velen die gevaarherkenning lastig, mijn manier van leren is om m'n fouten weer na te kijken en te begrijpen wat ik fout heb gedaan..
Maar bij die gevaarherkenning.... pfff.. ook al staat er uitleg bij, dan denk ik '' ja logisch..'' maar helaas doe ik het net zo hard weer fout.
Ik heb dan nu wel een site gevonden waar ik 65 vragen krijg met van alles was.. maar voor mij helaas is dat maar één examen die je kan maken. Dus die plaatjes ga ik herkennen, en dan weet ik het antwoord inmiddels wel....
Maar goed.. het echte examen komt nog....
Dus als er nog tips en trucks zijn.....Heel graag!
Ik kan helaas m'n ouders niet vragen om me te helpen/ overhoren omdat die er niks van weten, dit heb ik allemaal met opzet gedaan. Omdat m'n ouders me al jaren tegen houden om er voor te gaan, dus heb ik nu de stap zelf gezet...
Vandaar ook mijn vraag voor tips hier op Bokt.
Alvast bedankt!