Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) vier dagen na onze gesprekken spraken we voor het eerst af en dat is nu dit 2,5 jaar geleden. Het is even een maandje uit geweest omdat het niet lekker liep maar nu gaat het weer goed. We hebben ook een half jaar samengewoond maar sinds het uit was niet meer omdat we beide toch meer onze eigen ruimte nodig hadden. ponypret123 schreef:En toen jullie mijn leeftijd waren? (Ik ben 13, bijna 14) want dan is een datingsite niet echt iets haha..
wauw lange relaties al!
Voor mij compleet onverwacht!
_Selena schreef:Ponypret123, ik ben ook 14 en nog nooit echt een relatie gehad. Wel is een pasr dagen maar dat noem ik een tussendoortje. De echt ware kom je vanzelf wel een keer tegen.
Was er echt totaal niet mee bezig, kon heel goed met de jongens opschieten, maar had echt geen zin aan al dat 'relatie'gezeur. (want die meiden die wel een vriendje hadden in mijn vriendengroep waren of alleen maar aan het kleven bij hun liefje of klaagden over hun liefje
)
op een na maar ja dat word toch niks
het zijn allema van die apparte of game verslaaft op eigendunk
ooit vind ik misschien wel een leuke jongen is tot nu toe hou ik het maar even bij mn paard heb ik net zo veel plezier mee 
Volgens hem was het een jacht van 9 jaar waarbij hij moest toekijken dat ik me nog even goed uitleefde/uitraasde tot ik er klaar voor was.. Ik heb de term 'icequeen' erg vaak langs horen komen maar ik wilde me gewoon niet binden.
Dus heb ik hem een maand geleden mee uit gevraagd (super romantisch, zonsondergang op 't strand). Tot zijn grote blijdschap en verbazing