Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
van tiepmiep richting Elektrotechniek!
(dan heb je voorkennis)
ben altijd bang dat ze te mooi zijn opgezet dan dat ze werkelijk zijn haha! Ik wil daarom eigenlijk ook graag in de praktijk eens eerst wat gaan proeven voordat ik ergens mee begin.. Maar eerst maar eens precies weten hoe alles in elkaar zit en welke weg ik wil gaan bewandelen.. First_Unique schreef:Wat gaaf listinglistje! lekker een andere kant op!
Ja was jij zegt over geen geduld voor hele dagen achter mn beeldscherm zitten tekenen ben ik ook een beetje bang voor.. Ik zoek wel gewoon afwisseling.. Het liefst zit ik de ene dag op kantoor en de andere dag moet ik ergens langs ofzo.. dat zou ik het liefst willen eigenlijk..
Hoe zit dat bij Werkvoorbereider? zag in een filmpje dat dat wel ook best gevarieerd is.. dat je toch ook wel vaak bij je projecten langs gaat enzo.. maarja, dat zijn filmpjesben altijd bang dat ze te mooi zijn opgezet dan dat ze werkelijk zijn haha! Ik wil daarom eigenlijk ook graag in de praktijk eens eerst wat gaan proeven voordat ik ergens mee begin.. Maar eerst maar eens precies weten hoe alles in elkaar zit en welke weg ik wil gaan bewandelen..
ik ben erg benieuwd hoe jouw werkzaamheden eruit zien
hihi jij hebt dus echt voornamelijk in de werkplaats gestaan?
in tegendeel zelfs, ik ben paraveterinair. Dierenartsassistente dus, is wel even wat anders.
Klinkt ook reuze leuk zeg. Wist niet dat dat ook nog bestond. 
Loretteeee schreef:Ik heb totaal geen technische opleiding.in tegendeel zelfs, ik ben paraveterinair. Dierenartsassistente dus, is wel even wat anders.
techniek vind ik altijd al reuze interessant. Zo heb ik al 'zelf' de motor van m'n autootje gereviseerd. En rondom het paard zijn hekken bouwen en dekenhouders maken ook geen probleem.
Ik heb me altijd al erg geïnteresseerd in de zorg voor mens en dier, maar de techniek was ook altijd erg interessant.
Heb de opleiding van DewiRox gelijk opgezocht.Klinkt ook reuze leuk zeg. Wist niet dat dat ook nog bestond.
Lekkere off-topic reactie.
_Hedwig_ schreef:Wat super vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt.
Niet om jouw gevoel te bagatelliseren, maar gelukkig kan dat ook heel anders. Ik ga qua kleding ook door voor het meisje meisje, hoge hakken en rokjes / jurkjes en roze spulletjes. Bloemetjes pennen, het kan mij niet meisjesachtig genoeg zou ik bijna zeggen.
Bij dit bedrijf heb ik pas 1x een aanvaring gehad met een collega, die heeft daarna ook van iedereen de wind van voren gekregen. Je zult jezelf soms moeten bewijzen, ik word regelmatig aangezien voor de secretaresse of keetjuffrouw, maar echte pesterijen heb ik in mijn werk gelukkig nooit meegemaakt. Wel heb ik op school bij sommige docenten en klasgenoten 3 keer zo hard moeten lopen en heb ik me gelukkig door genoeg mensen gesteund gevoeld om de pesterijen te kunnen vergeten.
Daarnaast is de werkcultuur bij een aannemer weer heel anders als bij een ingenieursbureau en ik kan me zo voorstellen dat het bij een staalproducent ook weer heel anders is. Wat niet wil zeggen dat ik pesterijen en zeker fysieke aanvallen niet, wil goed praten, want dat zou niemand mee moeten maken.