Ik was voor de grap reacties aan het lezen op internet die geloofde dat in 2012 de wereld verging. Maar er stond dus bij dat het een rekenfout(je) was en dat de wereld vergaat in 2208.
Moeten jullie hier ook om lachen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik doelde meer op die gekken die er echt in geloven en allerlei voorbereidingen gaan treffen. Want die zullen er allicht zijn. pipo schreef:goh, alweer...of nog steeds? ben daar niet zo bang voor, eerder een radicale of rusland oorlog.. veel reëler helaas
Warboel schreef:Jaja rekenfoutje. Maya's met dyscalculie zeker. Of Maya onderzoekers met dyscalculie
Die wereld vergaat heus wel een keer

_Cowgirl schreef:Als we die mensen zouden moeten geloven zijn wel al zo'n 1000 keer vergaan denk ik.
Logisch.Arc_En_Ciel schreef:Oh nee tuurlijk, een kano. Want als de wereld vergaat is de stroming gigantisch sterk, valt de zon op je kop en scheurt de grond, maar als je een kano hebt kan je rustig doen, want dan blijf je toch wel drijvenLogisch.
Ik weet nog dat in 2012 speciale huizen/kelders werden verkocht voor miljoenen, omdat ze resistent zouden zijn tegen het einde van de wereld. Die mensen waren vast erg blij om te horen dat ze al hun geld uit hebben gegeven aan het overleven van het einde van de wereld, wat er dus nog niet is gekomen.
En bovendien ben ik er dan toch niet meer.
Zoiets.
Xfjord schreef:amado7 schreef:Mensen wisten het toch ook zo zeker over 2012? Nou dan weten ze het vast ook zo goed over 2208.
Nee sorry, ik geloof er niet inEn bovendien ben ik er dan toch niet meer.
Bij ons was het die dag toen in 2012 en het was ineens heel druk bij de trein
Xfjord schreef:amado7 schreef:Mensen wisten het toch ook zo zeker over 2012? Nou dan weten ze het vast ook zo goed over 2208.
Nee sorry, ik geloof er niet inEn bovendien ben ik er dan toch niet meer.
Xfjord schreef:Iedereen hier op bokt is er dan allang niet meeramber15 schreef:Ik geloof daar inderdaad niet in.
Moet altijd wel lachen ja, om die mensen die al een kano op de zolder hebben liggen
Echt? Hebben mensen een kano daarvoor op zolder?
amber15 schreef:Xfjord schreef:
Ik vraag me wel af waar die mensen een veilig heenkomen dachten te zoeken..![]()
Want of je nou een kano op de zolder, een schuilkelder onder je huis of een treinreis naar ... hebt, zolang je op de aarde bent, verga je gewoon mee!