Conclusie, Rusten en Zwaar gekneusde enkel/voet,
Na een week op bed zitten ga je vervelen,
wat doen jullie als je op bed moet blijven liggen?
Heb nu Zitten Loomen,Lezen, Tv kijken, en BOKKEN !:P
Ben gewoon nieuwsgierig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

heb je redelijk wat beeldmateriaal om te bekijken. Weet niet wat je zoal leuk vind?

ben je wel even zoet mee. Veel mensen op visite laten komen zo gaan je dagen extra snel.
.elenaMM77 schreef:verdiepingscursus voor je werk doen?
of zelfstudie..
dit is tijd die je anders daarvoor niet zult hebben.
klinkt heel saai.. maar aan de andere kant, jij hebt een beroep dat mensen vooral ook voor hun plezier doen.. dus het zoeken van nieuwe technieken of 'angles' waar je nog niet eerder aan gedacht heb, of zaken digitaal uit proberen lijkt mij dan juist leuk toch?
zelf ben ik weg van series kijken als ik eens aan huis gecluisterd ben..
mijn voorkeuren gaan uit naar 'Castle, The Mentalist, White Collar (gaat stoppen nog 6 afleveringen, snik), LAw and order special victems unit, CSI Miami
maar ook leuk is om een serie eruit te pikken waar je nog nooit echt zo ingezeten hebt.. Little House on the Prairie, heerlijk zoetsappig, maar er zijn ook films van (eentje preserie) en de laatste aflevering heeft in NL nooit gedraaid (ze blazen eigenhandig heel walnutt grove op).. je bent even zoet voor je alles gevonden en gekeken hebt..
daarnaast gaan reality shows in de VS razendsnel in seizoenen dus voor je een uitgekeken hebt, begint de andere wel weer.. THe amazing race (soort tegenhanger van peking express.. ook een paar seizoenen in Asia (engelstalig), Honkkong (Aziatisch) en Australië), survivors (tegenhanger van expeditie robinson). voor koken heb je natuurlijk hells kitchen, masterchef, en op dit moment mijn humoristische tussendoortje Cutthroat kitchen (kookwedstrijd met 'hindernissen'). Voor liefhebbers van Het Blok, deze heeft ook een Australische tegenhanger
over het algemeen rol je zo van de ene in de andere serie en er zit echt wel wat leuks tussen voor iedereen (als je niet van de bank mag komen).
Neonlight schreef:Tijdje terug ook een ongelukje gehad, daarbij mijn enkelband afgescheurd en een stuk bot met de band mee afgescheurd. Ook de eerste tijd geen belasting en thuis zitten. Ik kwam mijn dag door met bokt (uiteraard), werkte halve dagen vanuit thuis en sliep daarnaast wat ('s nachts waren het voornamelijk hazeslaapjes).
Verder nog wat Lego gebouwd (zijn bezig met de huizenserie) en puzzels gemaakt (Wasgij puzzels).
Ken moeilijk de mac mee na huis nemen
Maar ook daar lijkt hij nog niet aan toe te komen, die zit nu Lego te bouwen.