Wat te doen na een ongeluk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Wat te doen na een ongeluk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 13:45

Ik heb vorige week woensdag ongeluk gehad,
Conclusie, Rusten en Zwaar gekneusde enkel/voet,
Na een week op bed zitten ga je vervelen,

wat doen jullie als je op bed moet blijven liggen?
Heb nu Zitten Loomen,Lezen, Tv kijken, en BOKKEN !:P

Ben gewoon nieuwsgierig :P

KimD

Re: Wat te doen na een ongeluk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:46

Serie kijken. Ben je een zoet mee. ;)

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:48

films kijken, tekenen, als je huisdieren hebt: daarmee knuffelen!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 13:51

Haha met me diertjes ken ik niet knuffelen, :O
ik heb geen vervoer na de paardjes <3
mag woensdag of donderdag ff met stal genoot :D

Teken is ook goeie tip idd

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:12

Een woordzoeker puzzelboekje verslijten in een paar dagen.

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:14

spelletjes spelen zoals de sims?
ehm toen ik niks kon heb ik veel boeken gelezen en veel verveeld op de laptop

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:18

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 00:26

Dankjewel voor de tips.

Hellaas veel pijn.
Nu me voet iets dunner is komt de pijn

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 01:10

Beterschap met je voet.

Misschien kun je films kijken? Aan een nieuwe serie beginnen? Het kleurboek voor volwassenen schijnt ook erg leuk te zijn.

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 01:16

Beginnen met een nieuwe serie :) heb je redelijk wat beeldmateriaal om te bekijken. Weet niet wat je zoal leuk vind?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 01:44

Kleurboek voor volwassenen zag ik laatst ook liggen, ziet er leuk uit!
Verder een leuke serie kijken of een goeie filmreeks.
Misschien iets creatiefs zoals zelf sierraden maken of idd loomen.
het blijft altijd vervelend zoiets . Sterkte :(:)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 18:21

Kijk heel de heel de dag Horse County,
Heb zelf geen pijn hou me met moeite in

Dank jullie wel voor de tips.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:24

Koop een Wreck this Journal! Bestellen bij bol.com, heb je m moen nog in huis. Staan hele leuke, knullige opdrachten in waar je wel even zoet mee bent :')
Verder zou je kunnen gaan loomen, tekenen, schetsen, series kijken, films kijken, boeken lezen, verhaal schrijven, recepten bedenken, vrienden in andere landen maken, een leuk forum opzoeken, een taal leren, noem maar op!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 01:28

Ken het probleem! Zit ondertussen al zo'n 6 week bij huis door een ongeluk. Ben het helemaal zat ondertussen haha. Had ook nog eens een zware hersenschudding, waardoor ik niet tegen tv/computer/telefoon ed kon.

Ik heb me vermaakt met spelletjes, slapen, honden knuffelen, visite, opruimen, slapen, nadenken, series kijken toen ik dat weer kon. En vooral nog veel meer slapen haha. Ondertussen bezig met nieuwe recepten uitproberen en dan soort dingen. Laat me soms ophalen door iemand om mee te gaan naar de paarden of wat dan ook. Verder verveel ik me vaak nog steeds rot.

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 01:32

Ik zit alweer 4 weken thuis met mijn been omhoog en er gaan er nog 8 volgen haha.

Ik kijk de series: Pretty Little Liars en Teen wolf ;) ben je wel even zoet mee. Veel mensen op visite laten komen zo gaan je dagen extra snel.

Online shoppen doet WONDEREN voor mij! Zou je ook moeten proberen maar, het belangrijkste gewoon mensen laten komen. Lekker ergens anders aan denken anders ga je lopen piekeren.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 01:43

verdiepingscursus voor je werk doen?
of zelfstudie..

dit is tijd die je anders daarvoor niet zult hebben ;).

klinkt heel saai.. maar aan de andere kant, jij hebt een beroep dat mensen vooral ook voor hun plezier doen.. dus het zoeken van nieuwe technieken of 'angles' waar je nog niet eerder aan gedacht heb, of zaken digitaal uit proberen lijkt mij dan juist leuk toch?

zelf ben ik weg van series kijken als ik eens aan huis gecluisterd ben..
mijn voorkeuren gaan uit naar 'Castle, The Mentalist, White Collar (gaat stoppen nog 6 afleveringen, snik), LAw and order special victems unit, CSI Miami

maar ook leuk is om een serie eruit te pikken waar je nog nooit echt zo ingezeten hebt.. Little House on the Prairie, heerlijk zoetsappig, maar er zijn ook films van (eentje preserie) en de laatste aflevering heeft in NL nooit gedraaid (ze blazen eigenhandig heel walnutt grove op).. je bent even zoet voor je alles gevonden en gekeken hebt..

daarnaast gaan reality shows in de VS razendsnel in seizoenen dus voor je een uitgekeken hebt, begint de andere wel weer.. THe amazing race (soort tegenhanger van peking express.. ook een paar seizoenen in Asia (engelstalig), Honkkong (Aziatisch) en Australië), survivors (tegenhanger van expeditie robinson). voor koken heb je natuurlijk hells kitchen, masterchef, en op dit moment mijn humoristische tussendoortje Cutthroat kitchen (kookwedstrijd met 'hindernissen'). Voor liefhebbers van Het Blok, deze heeft ook een Australische tegenhanger

over het algemeen rol je zo van de ene in de andere serie en er zit echt wel wat leuks tussen voor iedereen (als je niet van de bank mag komen).

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 01:56

elenaMM77 schreef:
verdiepingscursus voor je werk doen?
of zelfstudie..

dit is tijd die je anders daarvoor niet zult hebben ;).

klinkt heel saai.. maar aan de andere kant, jij hebt een beroep dat mensen vooral ook voor hun plezier doen.. dus het zoeken van nieuwe technieken of 'angles' waar je nog niet eerder aan gedacht heb, of zaken digitaal uit proberen lijkt mij dan juist leuk toch?

zelf ben ik weg van series kijken als ik eens aan huis gecluisterd ben..
mijn voorkeuren gaan uit naar 'Castle, The Mentalist, White Collar (gaat stoppen nog 6 afleveringen, snik), LAw and order special victems unit, CSI Miami

maar ook leuk is om een serie eruit te pikken waar je nog nooit echt zo ingezeten hebt.. Little House on the Prairie, heerlijk zoetsappig, maar er zijn ook films van (eentje preserie) en de laatste aflevering heeft in NL nooit gedraaid (ze blazen eigenhandig heel walnutt grove op).. je bent even zoet voor je alles gevonden en gekeken hebt..

daarnaast gaan reality shows in de VS razendsnel in seizoenen dus voor je een uitgekeken hebt, begint de andere wel weer.. THe amazing race (soort tegenhanger van peking express.. ook een paar seizoenen in Asia (engelstalig), Honkkong (Aziatisch) en Australië), survivors (tegenhanger van expeditie robinson). voor koken heb je natuurlijk hells kitchen, masterchef, en op dit moment mijn humoristische tussendoortje Cutthroat kitchen (kookwedstrijd met 'hindernissen'). Voor liefhebbers van Het Blok, deze heeft ook een Australische tegenhanger

over het algemeen rol je zo van de ene in de andere serie en er zit echt wel wat leuks tussen voor iedereen (als je niet van de bank mag komen).

Ja! White Collar is aan te raden !!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:24

Succes met niks doen TS. Ik ken je probleem. Een paar maanden geleden lag ik ook thuis na een operatie en het ks zo vreselijk saai.
Wat ik vooral deed was tv kijken, veel mensen op visite laten komen. Die mensen namen ook wel weer eens tijdschriften mee. Dus dan kom je bij het volgende: tijdschriften en boeken lezen.

En mocht je het kunnen/mogen: ik had toen paardenspullen uitgezocht die ik niet meer nodog had en verkocht op marktplaatst.

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:28

you tube afstruinen, ellen degenerous is erg leuk. covers van jouw muziek, de best of x factor, pretty little liars is leuk!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 11:18

Dankjewel,:)

Jullie ook sterkte zeg,!

Visite kan ik wel vergeten, niemand heb er uperhout om gevraagd hoe gaat, niet laten weten hoe met me paardjes gaat enz...

mag vanmiddag naar de paardjes ,
Veder in huis is weinig te doen,

heb nu Curus fotografie besteld !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:35

Netflix

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:23

Tijdje terug ook een ongelukje gehad, daarbij mijn enkelband afgescheurd en een stuk bot met de band mee afgescheurd. Ook de eerste tijd geen belasting en thuis zitten. Ik kwam mijn dag door met bokt (uiteraard), werkte halve dagen vanuit thuis en sliep daarnaast wat ('s nachts waren het voornamelijk hazeslaapjes).
Verder nog wat Lego gebouwd (zijn bezig met de huizenserie) en puzzels gemaakt (Wasgij puzzels).

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 12:32

Neonlight schreef:
Tijdje terug ook een ongelukje gehad, daarbij mijn enkelband afgescheurd en een stuk bot met de band mee afgescheurd. Ook de eerste tijd geen belasting en thuis zitten. Ik kwam mijn dag door met bokt (uiteraard), werkte halve dagen vanuit thuis en sliep daarnaast wat ('s nachts waren het voornamelijk hazeslaapjes).
Verder nog wat Lego gebouwd (zijn bezig met de huizenserie) en puzzels gemaakt (Wasgij puzzels).

Klinkt pijndelijk zeg wat jij heb gehad, :)
Ja ik moet zeggen Bokt staat hele dagen aan,
Hellaas is thuiswerken voor my geen optie hahaha :-) Ken moeilijk de mac mee na huis nemen :P

Is idd ook goeie bezigheid puzzelen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:19

Hamburgers vanuit thuis meegeven? :+

Maar vooral puzzelen vond ik toch een leuke bezigheid, wij zijn vorig jaar al verslaafd geraakt aan Wasgij puzzels. Verder moest ik ook nog foto-albums maken, daar ben ik niet eens aan toegekomen. Nu zit mijn man met een kapotte knie thuis, zijn opdracht is nu dus de foto-albums. := Maar ook daar lijkt hij nog niet aan toe te komen, die zit nu Lego te bouwen. :D

O, en mijn enkel klinkt pijnlijker als dat het was. Vreemd genoeg had ik niet heel veel pijn, eigenlijk maar op 1 plaats en daar zat het letsel niet. _O-

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:23

Boek lezen en idd tv kijken en bokken. Series kijken heb heel wat films en series geleend toen ik 6 weken met beentje omhoog zat. Wist op een gegeven moment precies waar wat op was op tv haha.

Heel veel sterkte hopelijk kun je snel weer wat.