Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoveChamp schreef:Maxthebest schreef:Weet iemand ook hoeveel je kan appen en internetten met 500 mb?
Heeeeeeeeeel veeeeel. Ik zit op me MB alleen op app en snap en kom nog geen eens aan de 200. Als je 500 hebt kan je dag en nacht doen wat je wilt en dan alleen op MB zitten en dan kom je er nog maar net aan

moyra schreef:500 mb kun je niet heeeeeeeel veeeeeeel mee internetten.
Ik heb in deze 17 dagen al 344 mb verbruikt en dat terwijl ik voornamelijk wifi gebruik.
LoveChamp schreef:Maxthebest schreef:Weet iemand ook hoeveel je kan appen en internetten met 500 mb?
Heeeeeeeeeel veeeeel. Ik zit op me MB alleen op app en snap en kom nog geen eens aan de 200. Als je 500 hebt kan je dag en nacht doen wat je wilt en dan alleen op MB zitten en dan kom je er nog maar net aan

FriesWytske schreef:moyra schreef:500 mb kun je niet heeeeeeeel veeeeeeel mee internetten.
Ik heb in deze 17 dagen al 344 mb verbruikt en dat terwijl ik voornamelijk wifi gebruik.
Heb jij dan je datagerbruik dan niet continu aanstaan. Want ik gebruik ook voornamelijk wifi op mijn telefoon. En kom daar bij lange na niet aan, als ik mijn datagebruik wel aan heb staan. Heb ook alle apps uit staan op datagebruik. Zodat ze niet automatisch gaan draaien. Want dat kost inderdaad een hoop mb.
Angeliquee18 schreef:Je moet eens op google kijken, abonnementen vergelijken.
daar kan je invullen hoeveel je wilt hebben,
en dan krijg je een hele overzicht mey welke prijs en recensies !
dat jullie het met 500 mb redden joh !
Ik heb 4gig internet, onbeperkt smsen & bellen, en ga als nog over me abbo heen....

Jiskaa schreef:Angeliquee18 schreef:Je moet eens op google kijken, abonnementen vergelijken.
daar kan je invullen hoeveel je wilt hebben,
en dan krijg je een hele overzicht mey welke prijs en recensies !
dat jullie het met 500 mb redden joh !
Ik heb 4gig internet, onbeperkt smsen & bellen, en ga als nog over me abbo heen....
Dan heb jij echt een serieus probleem
Of dan is je telefoon verkeerd ingesteld.