efteling met 2 onbekende jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zal ik met die jongens gaan?

Ja
33 (29%)
Nee
80 (70%)

Totaal aantal stemmen: 113

Shethorsie

efteling met 2 onbekende jongens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:26

Ik ga binnenkort met een vriendin naar de eftling, en zij had laatst een jongen op vakantie leren kennen. Zij badacht toebn met die jongen om samen met mij en een vriend van die jongen naar de eftling te gaan. Maar ik weet niet wat ik wil... want voor mij zijn het twee onbekende maar het kan ook best gezellig zijn. Wat zouden jullie kiezen (als 14 jarig meisje). De jongens zijn 15 en 16. En mijn vriendin is 16.
Laatst bijgewerkt door Shethorsie op 14-08-14 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Re: efteling met 2 onbekende jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:29

Als je mijn dochter was zou ik dat echt niet oke vinden, wat vinden je ouders er eigenlijk van?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:29

Ik zou 't niet doen, met een beetje pech is die vriendin alleen maar met een jongen bezig en loop jij er met die andere maar een beetje bij..

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:30

Ik zou dit echt niet zomaar doen en zoals zonnebloem zegt, ook niet even toestaan.
Heb je die jongens al gesproken? Wonen ze in de buurt?
Wat weet je van ze? En inderdaad..wat vinden je ouders hiervan?

Melody..met een beetje pech is dat zo ongeveer het beste wat je kan overkomen als je met 2 onbekende jongens van die leeftijd op stap gaat.

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:32

zonnebloem18 schreef:
Als je mijn dochter was zou ik dat echt niet oke vinden, wat vinden je ouders er eigenlijk van?

Ik heb het nog niet met mijn ouders overlegt omdat ik eerst zelf wou kijken of ik het wou.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:33

Ik ben ongeveer even oud als jij en snap je volkomen en zou het ook super gezellig enzo vinden.

Maar nee, ik zou uiteindelijk niet gegaan zijn. Als het nou ene grote groep was van 10 man die je allemaal goed kent en dan die jongens erbij was ik gegaan.
En van m'n ouders zou ik t ook nooit mogen.

En daarbij ben je nog jong en kan je niet weten of die jongens daadwerkelijk goede bedoelingen hebben.
Ik hoor jullie al denken dat ik van het slechte uitga en het kunnen ook net zo goed hele lieve jongens zijn maar je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen, toch?

TS, ik hoop dat je een verstandige keuze maakt.
Laatst bijgewerkt door lotlot2 op 14-08-14 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:34

melody7 schreef:
Ik zou 't niet doen, met een beetje pech is die vriendin alleen maar met een jongen bezig en loop jij er met die andere maar een beetje bij..

Ze is een lange afstands vriendin dus we zien elkaar weinig en als we elkaar zien prateb we aan een stuk door enzo dus ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:38

Yamasaki, nounou dat valt wel mee hoor :P 15/16-jarige jongens staat niet meteen gelijk aan iets slechts, je hebt er natuurlijk altijd rotte appels bij zitten maar dat valt heel erg mee..

Shethorsie, met jongens in 't spel weet je het nooit, dat kan veel interessanter zijn helaas..

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:41

YamaSaki schreef:
Ik zou dit echt niet zomaar doen en zoals zonnebloem zegt, ook niet even toestaan.
Heb je die jongens al gesproken? Wonen ze in de buurt?
Wat weet je van ze? En inderdaad..wat vinden je ouders hiervan?

Melody..met een beetje pech is dat zo ongeveer het beste wat je kan overkomen als je met 2 onbekende jongens van die leeftijd op stap gaat.

De jongens heb ik nog biet gesproken maar beb ik zeker wel van plan.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:43

Melody, dat klopt, maar te naïef ergens tegen aan kijken is ook niet slim ;)
Ik zou zeker van te voren met de jongens appen en skypen.

Even naar de Efteling is wel wat anders dan even ergens een colaatje gaan drinken :)

(en van Waalre naar de Kaatsheuvel...is zo te zien met het OV al snel 2 uur reizen, nee dat zou ik persoonlijk mijn 14 jarige dochter niet even laten doen, maar goed, dat ben ik :P )

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:46

Nee te naïef is niet goed maar ik weet waar ik het over heb :j Kom recht van een vmbo afdeling met allemaal die leeftijd af en natuurlijk heb je daar af en toe wat tussen zitten waar je absoluut niet mee om moet willen gaan maar 90% hoort daar niet bij :)

De Efteling is een openbare plek, naar zo'n jonge thuis gaan zou een heel ander verhaal zijn.. Maar alsnog zou ik het niet doen om wat ik zei, ik zou gewoon een keer lekker alleen met die vriendin afspreken zeker als jullie elkaar maar weinig zien :j

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:47

YamaSaki schreef:
Melody, dat klopt, maar te naïef ergens tegen aan kijken is ook niet slim ;)
Ik zou zeker van te voren met de jongens appen en skypen.

Even naar de Efteling is wel wat anders dan even ergens een colaatje gaan drinken :)

(en van Waalre naar de Kaatsheuvel...is zo te zien met het OV al snel 2 uur reizen, nee dat zou ik persoonlijk mijn 14 jarige dochter niet even laten doen, maar goed, dat ben ik :P )

Mijn moeder brengt en haalt mij en zij zal de jongens dus ook zien. Maar morgen ga ik wel even met die jongens appen

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:48

Vergeet niet dat appen heel anders is dan face to face.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:49

In ieder geval fijn dat je moeder jou dan zal brengen :)
Als je besluit te gaan, van te voren echt zoveel mogelijk elkaar leren kennen.
Dan weet je een beetje wat je kan verwachten en hoe ze zijn :j
Met skype kan je video chatten en met fb nu ook dacht ik, dus dat is ook een idee.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:50

Hmmm, dat had ik niet zomaar gedaan.
Je weet niet wat die jongens van plan zijn en of ze ook echt wel 15/16 zijn.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:51

Heb ik ook gedaan. Met twee vriendinnen en twee jongens die ik niet kende. De ene sprak ik heel vaak via facebook en de ander valt mee, dat was gewoon een goeie vriend van hem.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:51

Als je moeder ze vantevoor nog ziet, zou ik gewoon gaan hoor. Efteling is niet een of ander dorp waar geen mens komt, er lopen genoeg mensen, en mocht er later toch iets gebeuren zijn er altijd anderen bij.

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:52

YamaSaki schreef:
In ieder geval fijn dat je moeder jou dan zal brengen :)
Als je besluit te gaan, van te voren echt zoveel mogelijk elkaar leren kennen.
Dan weet je een beetje wat je kan verwachten en hoe ze zijn :j
Met skype kan je video chatten en met fb nu ook dacht ik, dus dat is ook een idee.

Ik heb facetime en ooVoo, zelfde als skype. Dus dat zal ik ook wel doen

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:53

+:)+
Ben benieuwd wat je besluit.
En mocht het alsnog niets worden in de Efteling...kan je altijd nog "verdwalen" ;)

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 22:56

YamaSaki schreef:
+:)+
Ben benieuwd wat je besluit.
En mocht het alsnog niets worden in de Efteling...kan je altijd nog "verdwalen" ;)

Ik zal het wel laten weten.
Hahahah wat een ontzettend handige tip *\o/* _/-\o_

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:58

Denk dat de Efteling wel een prima plek is om naartoe te gaan voor zoiets; het is openbaar en overal zijn mensen. En inderdaad is het groot genoeg om elkaar 'kwijt te raken' als het niks is

Juliaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:06

Ik denk dat je best kunt gaan. Je vriendin kent al één van die twee, dus het zullen vast geen rare of 'enge' jongens zijn. Bovendien is de efteling idd best wel veilig. Ik zou wel met je vriendin afspreken om samen te blijven, dat zij jou niet opeens met die vriend achterlaat.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:59

De Efteling is een openbare plek vol gezinnetjes en personeel, dus wat betreft de veiligheid zit je wel goed.
Wel zou ik je gezonde verstand meenemen als je gaat, als je vriendin één van de twee jongens ziet zitten (die kans lijkt me aanwezig haha :D) zit je in de meeste attracties met die andere jongen opgescheept. Tja en het zijn dan toch jongens in de pubertijd, die halen zich wel eens wat in hun hoofd... :P Zou daar wel van tevoren een afspraak over maken met je vriendin.

Zorg dat je geen dingen doet waar je van tevoren al buikpijn van krijgt, dan kan het alleen maar een leuke dag gaan worden.

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 10:13

Mareska schreef:
De Efteling is een openbare plek vol gezinnetjes en personeel, dus wat betreft de veiligheid zit je wel goed.
Wel zou ik je gezonde verstand meenemen als je gaat, als je vriendin één van de twee jongens ziet zitten (die kans lijkt me aanwezig haha :D) zit je in de meeste attracties met die andere jongen opgescheept. Tja en het zijn dan toch jongens in de pubertijd, die halen zich wel eens wat in hun hoofd... :P Zou daar wel van tevoren een afspraak over maken met je vriendin.

Zorg dat je geen dingen doet waar je van tevoren al buikpijn van krijgt, dan kan het alleen maar een leuke dag gaan worden.

Mijn vriendin heeft al een vriendje, maar daar loopt het geloof ik niet zo goed tussen :+

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 10:15

Shethorsie schreef:
Ik ga binnenkort met een vriendin naar de eftling, en zij had laatst een jongen op vakantie leren kennen. Zij badacht toebn met die jongen om samen met mij en een vriend van die jongen naar de eftling te gaan. Maar ik weet niet wat ik wil... want voor mij zijn het twee onbekende maar het kan ook best gezellig zijn. Wat zouden jullie kiezen (als 14 jarig meisje). De jongens zijn 15 en 16. En mijn vriendin is 16.

Mijn excuus! Ik heb efteling vekeerd geschreven... Sorry