Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Zo kan je het makkelijk oplossen. Laatst was er een wieltje kapot. Binnen 1 week hadden we een nieuw wieltje dus de garantie wordt ook snel geregeld. Verder kan hij ook onder de bank en het enigste nadeel is dat hij vaak vastloopt op draden. Die moet je dus goed aan de kant halen

misschien toch maar wel zon ding want heb toch een bloedhekel aan stofzuigen SpeechLess schreef:Oh wat interessant, mij leek zo'n ding ook ideaal voor als ik een eigen appartementje heb. Vooral als je ze ook zo goedkoop kan vinden.
Die Dirt Devil Libero kan ik niet echt vinden op internet, tenminste niet dat je hem ergens kan kopen. Dus ik denk dat dat een oud model is. Nu hebben ze de Dirt Devil Spider en die lijkt er wel erg op en is rond dezelfde prijs..
Hoe werkt dat precies eigenlijk? Bepaalt dat ding zelf wanneer hij het schoon vind en stopt dan of moet je hem zelf stopzetten?
Siamsmeesje schreef:Ik kan inderdaad ook niet meer vinden, dan was ik blijkbaar één van de laatsten want ik heb hem dit jaar nog gekocht. De spider is een stuk duurder, ik heb voor de Libero toen 80 euro betaald bij Conrad.
De Libero moet je gewoon zelf stopzetten, maar ik weet nu welke patronen hij draait in de kamer hier, dus na pakweg 20-25 minuten is hij rond geweest en zet ik hem uit.
Marocje schreef:Klopt, maar ik hoopte dat het handig was: 's ochtends voor ik ga werken breng ik eerst de kids naar school, aansluitend ga ik door naar werk. Dus vond het wel mooi dat in die tijd mijn huis gezogen werd... Helaas ging dat niet op dus, en staat ie hier een beetje werkeloos in de hoek op te laden..
, maar aangezien ze dus geen drempels kunnen zal dat wel meevallen.