Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Century schreef:Dan ben je inderdaad pescotariër, geen vegetariër.
En of het raar is, dat hangt van je reden af dat je pescotariër bent. Als je het bent omdat je het zielig vindt, ja dan is het raar dat je wel vis eet.
Ben je het omdat je vlees niet lekker vindt maar vis wel, of omdat je geen voorstander bent van kweek/fok, dan kan je prima (wildvang) vis eten.
Het is niet zo zwart-wit!

Rosanneh1 schreef:Ik eet zelf geen vlees en wel vis. Niet omdat ik geen dieren wil eten, maar ik vind het hele vlees "gedoe" met broodfok ed. niets en ik vind vlees niet zo lekker. Vis vind ik lekkerder en eet ik alleen als het wild gevangen is.
(als je het lekker had gevonden) EskeGirl schreef:Maar dan kan je toch ook 'wild' vlees eten?

Century schreef:@Cassidy: vaak staat er wel bij of het kweek of wildvang is. Of je de verpakking gelooft is een tweede natuurlijk

94ninitjuh94 schreef:Ik eet geen vlees simpelweg omdat ik het niet lekker vind, meeste vis vind ik wel lekker en dat eet ik dus welDe structuur van vlees is voor mij te stevig, daarom hou ik wel van witvis en vegaburgers die vallen bijna uit elkaar haha