Toekomstige vader komt erachter dat z'n vriendin zwanger is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Molfre

Toekomstige vader komt erachter dat z'n vriendin zwanger is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 19:59

Volgens mij issie kapot :D

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:04

Nou t enthousiasme straalt ervan af . :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:04

Je weet het verhaal wat er vooraf gaat niet, maar ik zou gaan slaan bij een dergelijke reactie.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:06

Kortsluiting

:')

Je ziet hem ook tellen op het eind _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:07

Wat een onwijs lieve reactie zeg. <3 Smelt er gewoon van. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:09

Cassidy schreef:
Je weet het verhaal wat er vooraf gaat niet, maar ik zou gaan slaan bij een dergelijke reactie.

Eh waarom? :? hij bedreigt haar toch niet. :? Zie niet in waarom je fysiek geweld moet gebruiken.

hihi op het einde ook "you mean it worked?!!" :D
Arme jongen z'n hersenen krijgen echt effe te veel tegelijk binnen precies. :')

Molfre

Re: Toekomstige vader komt erachter dat z'n vriendin zwanger is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 20:13

Ik heb inderdaad het idee dat het meer teveel tegelijk is dan dat hij er niet blij mee is, vind het eigenlijk heel erg lief ^^

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:38

Heel herkenbaar juist! Mijn vriend was reageerde ook zo 'vaag', terwijl we toch al een jaar aan het 'klussen' waren (misschien we daarom :+ )

Vind het ook wel een lieve reactie!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:45

Cassidy schreef:

Heb je misschien in het verkeerde topic gereageerd? Ik volg deze reactie niet helemaal. Waarom zou je hem gaan slaan? Ja hij reageert vaag, maar ik zie het verband dus echt niet?

Volgens mij gaat er gewoon zo ongelofelijk veel door hem heen dat hij helemaal niet meer weet hoe hij moet reageren?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:56

Het lijkt erop dat hij niet blij is, of hij is wel heel erg in shock. Maar ja ik weet de voorgeschiedenis niet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:00

blackstar schreef:
Het lijkt erop dat hij niet blij is, of hij is wel heel erg in shock. Maar ja ik weet de voorgeschiedenis niet.

Exactly my point.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:03

Lara_Silver schreef:
Volgens mij gaat er gewoon zo ongelofelijk veel door hem heen dat hij helemaal niet meer weet hoe hij moet reageren?

Sorry, als je bewust voor een kind gaat, allerlei dingen hebt geprobeert zodat het lukt, en het is uiteindelijk gelukt, dan ga je uit je dak. Ik krijg de indruk dat hij zich op dat moment pas realiseert dat er een kind komt. Uit zijn reactie maak ik op dat er van tevoren over is gesproken en dat de plaatser van de film hem geen kind in zijn mik douwt, maar ik krijg wel de indruk dat dit voor hem totaal onverwacht kwam. De plaatser van het filmpje is superblij. Van hem kan ik dat echt niet zeggen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:29

Dat klopt, dat gevoel had ik ook al! Vooral omdat het moment van verbijstering wel érg lang duurt. Maar dan nog begrijp ik niet waarom je zo'n persoon zou slaan? Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Misschien dat andere vrouwen er uit frustratie / angst (?) er inderdaad op los zouden meppen, hoe raar ook.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:32

Als je de vervolg video's bekijkt kan je er wel degelijk uit opmaken dat hij er ontzettend blij mee is trouwens.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:33

Slaan kan ook figuurlijk opgevat worden? Alsof ik zo'n knul te lijf zou gaan met een koekepan.

Maar never mind, reactie vind ik nou niet echt super. We gaan helaas nooit het vervolg meemaken. Voor degene die het filmpje plaatst hoop ik dat hij haar trouw blijft en niet de benen neemt omdat er een kind komt. Zulke situaties maak je helaas maar al te vaak mee.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:33

Molfre schreef:
Als je de vervolg video's bekijkt kan je er wel degelijk uit opmaken dat hij er ontzettend blij mee is trouwens.

Nog niet gezien.....en dan nog kunnen mannen, die er ontzettend blij mee lijken zijn, later alsnog de benen nemen....

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:35

Je bent een ervaringsdeskundige neem ik aan?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:54

Geen aannames doen. Ik heb zelf geen kinderen, gelukkig maar. Ook nooit zwanger geweest of/en laten aborteren. Erfelijke ziekte in de familie, broer en oudste neef met deze aandoening. Het ruinieert je leven. En de leeftijd dat ik veilig kinderen kan krijgen is inmiddels voorbij.

Maar tijdens mijn studietijd een hele goede vriendin gehad die helaas het kind zelf moest opvoeden omdat de biologische vader de benen nam. Stoer genoeg om zijn pik ergens in te hangen maar te laf te zijn voor de consequenties. Hulde aan mijn vriendin die uiteindelijk voor het kind koos en niet heeft laten aborteren. Later hadden we het er nog over omdat ze daarna geen kinderen meer kon krijgen, zo graag als ze het ook gewild had. Ze was zo blij dat ze haar zoon had....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:18

Cassidy wat kan jij toch vreselijk zuur reageren. Wellicht is deze kerel introvert. Als ik extreme gevoelens heb klap ik ook eerder dicht dan dat ik uit.

Hij zit met een ietwat sullige maar intens tevreden grijns te staren, uit alles in zijn manier van doen straalt geluk, ingetogen en shock, maar geluk. Ook de vraagt 'you mean it worked?!!' Met een grijns en gelukkige ogen moet imo genoeg zeggen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:29

Ik ben geen zieleknijper en heb ook geen zin me te gaan verdiepen in een psychoanalyse van deze man. Ik ga uit van wat ik zie en daar zijn anderen het met me eens...hij lijkt eerder in eerste instantie in shock dan superblij. En als hij alle consequenties goed heeft doorgedacht voordat hij aan de "daad" begon, had dit niet als slag bij heldere hemel aangekomen.

maar nogmaals, ben geen therapeut of psychoanalyticus. Dat laat ik aan een ander over.

Voor vanavond welterusten. Stipje gaat van dit topic af, wie me bereiken wil kan dat via pb doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:33

Of ze wilden het heel graag maar het zou op natuurlijke wijze onmogelijk worden, misschien zelfs al opgegeven zijn.
Ik ben ook geen psycholoog maar dat hoef je gelukkig ook niet te zijn om mensen in te schatten. Maar aks jij gelukkig wordt van het negatieve te zien, wie ben ik dan om je tegen te houden.. Veel geluk gewenst dan.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:37

Ik dacht dat ik aan de hand van de reacties een of andere zuurpruim zou zien die nauwelijks reageert _O- .
Komop, die man is toch blij? Die is gewoon even in shock. Wie weet proberen ze al zo lang en is het nooit geluk. Of juist het omgekeerde. Je hebt nog altijd mensen die geloven dat je bv de eerste zes maanden na het stoppen van de pil niet zwanger kunt geraken, en die denken "we zullen nu al beginnen, want dan zijn we misschien in verwachting tegen dat dit en dat allemaal gereed is". Als je dan plots geen maand later zo'n doos krijgt is dat ook iets wat je nog totaal niet verwacht had. Ik kan me heel goed voorstellen dat die man eventjes een shock krijgt van "oh jee, het is écht echt nu". :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:44

@Cassidy: Dus je hebt één dergelijke situatie van zo dichtbij meegemaakt? Dan denk ik dat je een beetje hard van stapel loopt door te zeggen dat het in deze situatie ook zo is. Ik vind het zelfs erg pessimistisch van je. Ja, hij reageert niet zo enthousiast als verwacht, zelfs vrij raar. Maar nee, dat betekend echt niet direct dat hij de benen neemt en van de vrouw direct een alleenstaande moeder maakt, dat is bijzonder ver gezocht. En als hij zegt 'you meant it worked?' kan het zijn dat dit koppel al zo lang kinderen probeert te krijgen, dat als het eindelijk gelukt is, hij zijn oren niet kan geloven, is ook een optie.

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:53

Dames, deze discussie is toch nergens voor nodig? Kijk het kanaal eens van die vrouw, het kindje is al een jaar en ze zien er erg gelukkig uit.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:56

Die man is gewooon te blij dat ie geen woord kan uitbrengen. Zie hem glunderen dan.
Denk inderdaad dat ze al een tijd klussen en die man het bijna niet kan geloven dat het eindelijk raak is :P denk dat mijn vriend ook ongeveer zo zou reageren.