Word knettergek van al die reclame

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Word knettergek van al die reclame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 12:46

De titel zegt het al, ik word knettergek van alle reclame die in alle hoeken van je scherm gaat zitten of uit zichzelf een pagina gaan openen. Of als je op het kruisje wil klikken en hij opent toch de pagina of het weg klikken en 3 seconde later er weer op staan.

Wie o wie heeft de oplossing voor mij?
Heb al adblok e.d. geprobeerd, maar haalt niet alle reclame weg en op een gegeven moment werkt hij ook niet meer.

Shirley

Re: Word knettergek van al die reclame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:48

Een keer een goede virusscanner inzetten ?

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:49

Tja ik heb AD block en het werkt geweldig! Ik heb het voor google chrome, weet dat ie bij modzilla en firefox vaak aan t irriteren is en niet goed werkt.

Misschien eraf halen en opnieuw instaleren?

Amaris

Ik heb eigenlijk nergens last van, er staat een banner onderaan de pagina, maar dat is normaal en niet storend.

inochiyo

ik heb adblock in combinatie met firefox en ik zie nooit reclame, werkt altijd.
adblock is ooit gemaakt geweest enkel voor firefox toen er nog geen chrome was.
dus daar moet het dus zeker op werken;
mss even je browser updaten.

Heb je chrome of firefox?

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:03

Ik heb een adblock op chrome zitten, werkt perfect! (Wel even instellen dat Bokt wel reclame mag tonen..)

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 13:17

Nou ik heb het opnieuw geinstalleerd en de computer opnieuw opgestart, maar komt net zo hard weer terug :(

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:19

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:20

Heb je geen last van zooi op je computer? Ik ben er even de naam van kwijt, maar er zijn vaker topics geweest over geniepige reclame op de meest irritante plaatsen namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:20

Waar draai je onder? XP, Windows 7, Vista. Windows 8(vloek vloek.)
Draai zelf 7 en heb Add blocker erop, MS essentials, brouwser Firefox.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:23

Hier ook een adblock van mozilla. Geen reclame, nergens. :) Heerlijk! :)

Bokt zelf hoort overigens niet graag dat hun gebruikers adblock gebroken.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 13:25

De computer is maar paar maand oud, dus denk niet dat er dan zo snel al rotzooi op staat en McAfee draait ook regelmatig. Computer draait op windows xp.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:26

Heb je veel dingen gedownload? Heb je beveiligde wifi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:27

_Jody_ schreef:
De computer is maar paar maand oud, dus denk niet dat er dan zo snel al rotzooi op staat en McAfee draait ook regelmatig. Computer draait op windows xp.

XP is de boosdoener he. Wordt niet meer ondersteund. :D
Zal een nieuwe worden, XP kan je niet ombouwen naar 7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:28

Ayasha schreef:
Hier ook een adblock van mozilla. Geen reclame, nergens. :) Heerlijk! :)

Bokt zelf hoort overigens niet graag dat hun gebruikers adblock gebroken.

O:)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:28

_Jody_ schreef:

Een paar maanden oud en hij draait op Windows XP? Voor Windows XP is namelijk kort geleden de stekker eruit gegaan, de beveiliging is nu stukken minder. Google er maar eens op.
Dus het is heel goed mogelijk dat er wel van alles op zit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:29

De meeste rotzooi komt van windows zelf. :D heb je je updates afstaan? :)
Paar maanden is genoeg om vol te zitten met prul. :)

morganlefay: waarom zou dat de boosdoener zijn? Mijn ervaring met windows is dat ie alleen maar beter gaat draaien als microsoft zich er niet meer mee moeit verder.

De beveiliging is verder helemaal niet minder. Mcafee draait gewoon nog even goed als er voor. Wat een onzin.
Dat windows toevallig met McAfee werkt als beveiliging betekent niet dat als die idioten besluiten iets niet meer te ondersteunen en geen vervanging aan te bieden, dat je geen beveiliging meer hebt. McAfee is een opzichzelf staande onderneming.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 13:32

XP zou er mee stoppen inderdaad, maar heb laatste gelezen dat hij nog tijdje blijft staan hoor ;)
Mijn update's staan uiteraard aan ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:33

Begin dan maar eens met die af te zetten, hoewel, als ie niet meer ondersteunt wordt zal dat ook nog wel mee vallen. Als updates gebeuren van windows uit gaat het standaard mis ervaar ik. (en mijn vader die al van jongsaf met PC's werkt zet die ook altijd als eerste af. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:35

Ayasha schreef:
De meeste rotzooi komt van windows zelf. :D heb je je updates afstaan? :)
Paar maanden is genoeg om vol te zitten met prul. :)

morganlefay: waarom zou dat de boosdoener zijn? Mijn ervaring met windows is dat ie alleen maar beter gaat draaien als microsoft zich er niet meer mee moeit verder.

De beveiliging is verder helemaal niet minder. Mcafee draait gewoon nog even goed als er voor. Wat een onzin.
Dat windows toevallig met McAfee werkt als beveiliging betekent niet dat als die idioten besluiten iets niet meer te ondersteunen en geen vervanging aan te bieden, dat je geen beveiliging meer hebt. McAfee is een opzichzelf staande onderneming.

Weet dat Windows goed draait met Mozilla, Chrome is niet fijn(persoonlijk)
Alleen XP sturing wordt niet meer ondersteund, waardoor fouten en ander ongemak niet meer worden opgemerkt en verholpen.
Mijn broer doet beheren en programmeren en heeft mijn XP er een jaar geleden met veel verdriet van mijn kant vervangen.
Grote laptop met een berg extra's
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-08-14 13:39, in het totaal 2 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:36

XP zelf zal niet direct op zwart gaan, maar er komen geen belangrijke beveiligingsupdates meer waardoor jouw computer zeker een risico loopt plus de beveiliging wordt ook steeds minder (grote kans op malware). Vooral als je ook gebruik maakt van internetbankieren en zaken waardoor je moet inloggen met je DigiID. Dit is allemaal groot in het nieuws geweest.

Ayasha, hier nooit problemen gehad met updates vanuit Windows, dito met mensen die ook al jaren met pc's werken. ;)

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:38

Ik heb precies hetzelfde gehad!
Maar sinds ik Malwarebytes heb geïnstalleerd heb ik nergens meer last van! :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:40

Een paar maand oude computer met XP? Lijkt me zeer sterk. Ik zou toch eens kijken naar een windows 7 of iets dergelijks.

XP doet het uiteraard nog steeds wel, alleen alle gaten die ontstaan worden niet meer gedicht zoals dat bij windows 7 of 8 wel het geval is. Bij alles wat je doet online, staan die gaten volledig open en kan er van allerlei troep op je computer terecht komen. Daarom heb je ook zoveel last van die advertenties, malware e.d.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:41

magda_90 schreef:
Heb je geen last van zooi op je computer? Ik ben er even de naam van kwijt, maar er zijn vaker topics geweest over geniepige reclame op de meest irritante plaatsen namelijk.

Add ons kun je ook even nalopen inderdaad. Kijk verder ook even wat voor kul dingen zich geinstalleerd hebben tussen je programmas.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:41

Morganlefay: alsof ze dat anders wel doen. :+ XP is na 98 één van de enige versies die enigszins fatsoenlijk gedraait heeft. Alles wat er na kwam, was ellende in mijn mening.
XP was gewoon in orde en dan hoeft er verder ook niks mee aan te gebeuren.
Hoe dan ook: puur kwa beveiliging gaat XP er niet op achteruit. De beveiligingssoftware an sich wordt gewoon nog ondersteunt. Maar microsoft zelf heeft dat bericht echt heel handig de wereld in gestuurd. :j Dikke paniek om niks... Ja, om verkoopcijfers van de nieuwste ellende omhoog te laten gaan. :j

Mijn huidige linux versie wordt ook niet meer ondersteunt. Al een paar maanden niet meer inmiddels. Ondervind daar geen enkel probleem van. :+ Enige is dat ie niet meer aanbiedt om updates te doen (die komen er immers niet meer) maar verder?

magda_90: wellicht is onze definitie van "geen problemen" anders. Ik wil gewoon dat een systeem doet wat ik vraag, niks meer maar ook niks minder. Ik wil niet elke week 57 updates installeren en "wachten" als ik mijn pc uit zet. Ik wil gewoon mijn pc uitzetten op dat moment. Klaar. Dan kwam er nog bij dat visa en windows 7 beide maar half af waren. Geen idé of windows 8 nu beter is, inmiddels ben ik over gegaan op linux en wat een verademing. Geen gezeik meer. Manlief en moeder heeft wel nog windows en als ik iets op hun pc moet doen word ik er helemaal gek van. :+