Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maartje1990 schreef:sorry hoor, maar je bent geen middelbare scholier meer. Je moet leren verantwoordelijkheid te nemen. Ik vind niet dat het feit dat jíj niks doet níet de verantwoordelijkheid is van de docent.
Was het jóu niet duidelijk wat je moest doen? Meteen contact opnemen met de betreffende docent, is dan de feedback niet duidelijk, contact opnemen met de docent. Nu is het eigenlijk telaat en heb je nog niet die onvoldoende dán begin je opeens wel wat te doen. Ja hallo, dat had je al 2 keer eerder kunnen (en moeten!) doen. Verantwoordelijkheid van de docent, kom nou...
Ik hoop wel voor je dat het je nog lukt en dat je er wel wat van geleerd hebt.

Ayasha schreef:Als je die mentaliteit nu niet gehad had tov je docent had je nu misschien niet met dit probleem gezeten.
De scholen die ik ervaren heb ga je niet ver komen omdat je, zoals maartje zegt, zelf je verantwoordelijkheid niet genomen hebt. Een docent kan niet ruiken dat jij zijn verbetering niet begrepen hebt. Dat had jij moeten aangeven zodat hij die kon verduidelijken. "een docent wordt er voor betaald". Kom op zeg, dat waren argumenten die bij ons in de middelbare school nog niet meer pakte. Je bent een volwassen vrouw, schuif je eigen verantwoordelijkheid niet op een ander af.
) input, er is wat licht binnengekomen hier
Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat we uni's zien als filters en niet als opleiding. Moeten we gauw van af - weet je hoeveel talent we weggooien als we iedereen maar afschrijven bij het minste of geringste?
Dus benadruk vooral wat je wel hebt gedaan, hoe je je best hebt gedaan om alle punten die zij aan heeft gegeven te verwerken (en zeg niet dat het beroerd weinig en slecht omschreven feedback was! Je wilt medewerking!)
Dan kun je bij het bespreken of wellicht een 5,5 eruit slepen, of misschien een toch nog een herkansing. Succes. Serendipity1 schreef:Tsja ik zie mijn verantwoordelijkheid.