Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar handjes thuis
cam schreef:Ik vind me zelf een eenmalige aanbieding. Ga je ook nog voor een andere aanbieding dat is het klaar.

Had ik verder niks "samen" mee... Met mijn man zijn we aan het kijken voor een huisje enz... Dan komt er zoveel meer bij kijken... + dat de gevoelens voor mijn man zo ontzettend intens zijn dat ik me af vraag wat me meer kapot zou maken... Zonder hem verder moeten of moeten vergeven dat hij een fout gemaakt heeft...
) Met andere meiden appte hij ook op een aparte manier.
vuurneon schreef:Nee, omdat mijn vertrouwen te geschaad zou zijn en ik ook niet tot in de treurnis wil blijven denken; o hij is nu langer onderweg dan anders.... Zou hij weer?'
Vreemdgaan is voor mij een no-go.
Ik ben absoluut niet jaloers en als hij morgen wat gaat drinken met een andere vrouw vind ik dat zelfs leuk voor hemmaar handjes thuis
Ayasha schreef:Tsja, ik vind dat moeilijk. Mijn gevoel schreeuwt bij het lezen: Neen! Rot op! Als je het op een ander moet zoeken... En ik vrees ook dat dat gevoel heel erg aanwezig is als mijn man vreemd zou gaan.
Maar ik durf niet te zeggen of ik voor 1 keer de scheiding zou aanvragen.... Ik weet echter ook niet of ik me er overheen zou kunnen zetten... Aan dit antwoord heb je niet veel...
Ik wil mijn man absoluut niet kwijt, maar ik weet niet of ik het zou kunnen vergeven... daar komt het zo'n beetje op neer denk ik... En als je niet kan vergeven... hoe houdbaar is de relatie dan nog?
Selka schreef:cam schreef:Ik vind me zelf een eenmalige aanbieding. Ga je ook nog voor een andere aanbieding dat is het klaar.
Grandioos! Zo heb ik het nog nooit bekeken
Exit is de enige optie. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent in je relatie dien je daarover te praten en niet je leuter in een ander te hangen