Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
altijd zo jammer als mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden 

Tabaluga12 schreef:Jenny_S schreef:altijd aangifte doen zo kan je eventueel je schade nog terug krijgen via het waarborgfonds
Waarborgfonds is niet van toepassing (tenzij hij onverzekerd is dit kun je controleren) de dader is niet onbekend.
Jenny_S schreef:Bij mij is uitbetaald terwijl de dader onbekend was, dus zou niet weten waarom niet.
.
Tabaluga12 schreef:Jenny_S schreef:Bij mij is uitbetaald terwijl de dader onbekend was, dus zou niet weten waarom niet.
Dat zeg ik juist, de dader is hier NIET onbekend. Gegevens tegenpartij zijn bekend.
Waarborgfonds zou de claim in behandeling kunnen nemen bij aanrijding met motorvoertuig en onbekende dader of onverzekerd voertuig.
Apple schreef:Als je het formulier hebt ingestuurd en daarbij wel de gegevens van de tegenpartij hebt (je hebt immers zn kentekenbewijs, je hebt daarnaast de gegevens van zijn zoon) dan komt de verzekering vanzelf wel bij hem uit.
Als hij ook verzekerd is dan wordt het gewoon opgelost tussen de verzekering onderling. Als hij niet verzekerd is wordt het wellicht lastiger![]()
Misschien even de politie bellen voor wat informatie of advies?
jorika1986 schreef:Apple schreef:Als je het formulier hebt ingestuurd en daarbij wel de gegevens van de tegenpartij hebt (je hebt immers zn kentekenbewijs, je hebt daarnaast de gegevens van zijn zoon) dan komt de verzekering vanzelf wel bij hem uit.
Als hij ook verzekerd is dan wordt het gewoon opgelost tussen de verzekering onderling. Als hij niet verzekerd is wordt het wellicht lastiger![]()
Misschien even de politie bellen voor wat informatie of advies?
Ik hoop toch niet dat ze het kentekenbewijs heeft....
Dat ze het nummer heeft van het kenteken is iets logischer![]()
Als ik het goed gelezen heeft, heeft TS foto's met het kenteken en de schade genomen.
kentekennummer inderdaad