het was het idee van andere bokkers om pluspunten over jezelf te schrijven zodat je je miswschien zelfverzekerder voelt! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het was het idee van andere bokkers om pluspunten over jezelf te schrijven zodat je je miswschien zelfverzekerder voelt!

.
Yezzi schreef:Ik ben goed in...
... Spelfouten van andere mensen verbeteren
... Lelijk schrijven
... Uitstellen
... Te lang internetten
... Mijn os om de paar dagen veranderen (Anders wordt hij saai whaha)
... Boktrellen meekijken
... Mijn paard oneindig lang knuffelen
Oké, dit heeft niet echt een positief effect op mijn zelfvertrouwen.
Choiix schreef:Wie durft de eerste te zijn die zegt ik ben goed in paardrijden?

Yezzi schreef:Ik ben goed in...
... Spelfouten van andere mensen verbeteren
... Lelijk schrijven
... Uitstellen
... Te lang internetten
... Mijn os om de paar dagen veranderen (Anders wordt hij saai whaha)
... Boktrellen meekijken
... Mijn paard oneindig lang knuffelen
Oké, dit heeft niet echt een positief effect op mijn zelfvertrouwen.
) Xfjord schreef:ik heb die lijst even naar mijn vriendin gestuurd met de vraag welke woorden ze bij mij vind passen. zij vind dit:
betrouwbaar, eerlijk, enthousiast, geduldig, hulpvaardig,moedig,medelijdend,zorgzaam en trouw
dat zijn wel erg veel goede dingen haha

laraxXxemma schreef:Ik ben goed in dromen :p
Ik rij geen paard meer op het moment en daar begint mijn hele droom om later een eigen paardje bij huis te hebben
Verder mag ik wel zeggen dat ik goed ben in wiskude
Ik ben goed in dingen vergeten
Ik ben goed in rommel maken
Om wat van joliens lijstje te kiezen; ik ben wel moedig, enthousiast en als het me uitkomt ben ik ijverig![]()
Maar het belangrijkste is eigenlijk iets wat ik al een hele tijd niet meer heb gehad;
Ik ben (zit) goed in mn vel

Joolien schreef:Xfjord schreef:ik heb die lijst even naar mijn vriendin gestuurd met de vraag welke woorden ze bij mij vind passen. zij vind dit:
betrouwbaar, eerlijk, enthousiast, geduldig, hulpvaardig,moedig,medelijdend,zorgzaam en trouw
dat zijn wel erg veel goede dingen haha
Leuk om dat ook eens van anderen te horen. Sommige mensen vinden het heel moeilijk om bij henzelf positieve karaktereigenschappen te benoemen, maar vaak heb je er toch wel een aantal, je moet ze alleen even leren herkennen. Het kan ook een vervorming worden, bijv te trouw, dan kan het een negatieve eigenschap worden. Zo kun je te trouw zijn aan anderen en jezelf daarin verliezen bijvoorbeeld, of te geduldig zijn en daardoor te afwachtend worden. Enthousiast kan doorslaan in irritant druk