Scheiden was nog nooit zo voordelig/snel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Scheiden was nog nooit zo voordelig/snel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 23:26

Ik zie net op Bokt een advertentie over scheiden: er wordt een pakket aangeboden, voor €900 totaalpakket scheiden! Ongelooflijk. Er wordt reclame gemaakt voor scheiden, bij het betreffende bedrijf is het snel geregeld (oké dit is geen nadeel) en er worden zelfs aanbiedingen gedaan: Nú voor slechts €900 pakketaanbieding, beslis snel want de aanbieding is maar tijdelijk :+ Alsof een autorijlespakket/taalcursus o.i.d. wordt aangeboden. Ik vind dat het de verkeerde kant op gaat, scheiden zou juist een uitzondering ipv regel moeten zijn.

Wat vinden jullie er nou van dat zoiets bestaat?

Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:27

Tja geen ontkomen aan, 1 op de 3 gaat scheiden toch :P

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:28

Het zou inderdaad een uitzondering moeten zijn maar voor de mensen die in scheiding liggen is het natuurlijk ideaal als er een compleet pakket is.
Lijkt me dat je zo snel mogelijk een scheiding wil doorlopen en als dat ook nog goedkoop kan :D

Overigens snap ik wel waar je op doelt :D

vuurneon

Re: Scheiden was nog nooit zo voordelig/snel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:29

Ik zeg; stom dat ik zelf niet op was gekomen :D

Goed, de dood verdient meer want daar ontkomt niemand aan maar er scheiden ook ongelooflijk veel dus weer een gemiste kans voor mij :+
Ja, de een z'n ellende is de ander z'n centen uiteraard!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:29

Ik vind het al jaren belachelijk, evenals secondlove e.d. := Vooral dat laatste zou van mij echt verboden mogen worden.

Maar ja scheiden gebeurt wel steeds vaker, dus er is ongetwijfeld een markt voor. Ik vraag mij alleen af.. als je zo snel eens bent te gaan scheiden en het zo 'makkelijk' kan... Waarom gá je dan scheiden. := Je hebt blijkbaar geen ruzie of wat dan ook. Waarom dan scheiden.

En als het zo makkelijk kan, wordt scheiden wrs ook makkelijker om te doen. Dus het is een beetje hand in hand.

Overigens............. ik denk dat het zelden zo makkelijk gaat en dan wordt het altijd wel duurder dan die 950 euro. :=
Laatst bijgewerkt door Sammie op 28-07-14 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:30

Ik denk niet dat er mensen zijn die door zo'n reclame denken: 'Oh zo weinig? Dan ga ik maar scheiden, wie weet is mijn huwelijk over een paar jaar niet leuk meer en dan moet ik de volle prijs betalen!' :+

Mensen die willen scheiden doen dat toch wel, en als dat voor een leuke prijs is dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Laatst bijgewerkt door Maartenn op 28-07-14 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:31

Maartenn schreef:
Ik denk niet dat er mensen zijn die door zo'n reclame denken: 'Oh zo weinig? Dan ga ik maar scheiden, wie weet is mijn huwelijk over een paar jaar niet leuk meer en dan moet ik de volle prijs betalen!' :+

Je moet natuurlijk ook scheiden op het hoogtepunt als er nog wat te halen valt he? Dus slim :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:32

Ik vind het wel goed dat het bestaat, als je als vrienden uit elkaar gaat is het fijn dat je het zelf kunt regelen.
Maar ik kan me anderzijds ook goed voorstellen dat als je het zo makkelijk kunt doen de drempel om te gaan scheiden veel lager ligt. Sommige mensen zijn dan sneller geneigd om het op te geven dan om er toch nog voor te vechten samen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:33

oeh....die zal ik aan mijn man laten zien :')
Nu of nooit.....pppfff...beetje rare manier van reclame maken hoor :')
Laatst bijgewerkt door quartel op 28-07-14 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:33

Aan de positieve kant: misschien is dit ook erg fijn voor de mensen die graag willen scheiden maar het financieel toch best duur vinden en daardoor maar bij de partner blijven toch een zetje de goede kant op te geven.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:34

Soms zijn er geen drempels. Krijg je gewoon te horen van de een op de andere dag "Ik wil bij je weg. Doooeeeeei!" Dan is het alleen nog maar de boel administratief verwerken. Dit pakket zou mij wat geld hebben gescheeld dan... xD

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:37

Als je wilt scheiden kan je dat ook prima doen zonder elkaar het leven zuur te maken.
Gelukkig zie ik dat nog wel hier en daar eens gebeuren.
Dat de exen gewoon nog door een deur kunnen naderhand.
En dan hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.

Hoewel.......ik kan me nog een programma van dokter phil voor me halen waarin de vrouw vond dat ze niet in een bepaalde stand hoefde te leven omdat ze dat niet verdiende :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:39

quartel schreef:
Hoewel.......ik kan me nog een programma van dokter phil voor me halen waarin de vrouw vond dat ze niet in een bepaalde stand hoefde te leven omdat ze dat niet verdiende :')

Ja hallo, groot gelijk heeft die mevrouw :j wie wil er nou bij het plebs horen! Tssssss Q!
:')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:39

Als zo een snelle manier het aantal vechtscheidingen zou beperken juich ik het alleen maar toe :j

Blijf mij erover verbazen dat mensen degene die ooit hun grote liefde was ineens al de ultieme vijand zien die ze graag nog een poot willen uitdraaien... Nog erge wordt het als het over de ruggen van kinderen wordt uitgevochten . Dus eenvoudig, snel en simpel klinkt ideaal!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:41

quartel schreef:

Was dat diegene die heel veel luxe gewend was en maar liefst drie uur per dag aan sollicitaties bespendeerde. :=

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:42

vuurneon schreef:
quartel schreef:

Ja hallo, groot gelijk heeft die mevrouw :j wie wil er nou bij het plebs horen! Tssssss Q!
:')

:') je hebt hem gezien begrijp ik :')
Sja....overal is wat voor te zeggen he? :list:

Dat was die vrouw die niet uit die dure woonwijk wilde en niet rond kon komen van die banketstaaf 14000 dollar per maand :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:43

Ja volgens mij heb ik die ook gezien := Dat was een flinke plaat voor dr hoofd :=

Ilse_123

Nog even en je krijgt dit soort deals op vakantieveiling of groupon :+

quartel

Ilse_123 schreef:
Nog even en je krijgt dit soort deals op vakantieveiling of groupon :+

_O- _O- _O- _O-

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:44

Dannon schreef:
Soms zijn er geen drempels. Krijg je gewoon te horen van de een op de andere dag "Ik wil bij je weg. Doooeeeeei!" Dan is het alleen nog maar de boel administratief verwerken. Dit pakket zou mij wat geld hebben gescheeld dan... xD

Dit dus... En ik was blij dat het idd snel en (relatief, want het is een hoop geld voor een advocaat die een briefje naar de rechtbank schrijft en een uitspraak vd rechtbank opstuurt naar de gemeente) goedkoop kon want er komen zoveel dingen en kosten op je pad...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:45

Kijk...als ze nou eens zo iets verzinnen om van je schoonmoeder af te komen dan begrijp ik het nog.
Maar dit vind ik dus echt grote onzin!!
Laat mensen gewoon hun verstand gebruiken en een beetje normaal doen dan ben je al een heel eind

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:45

2+1 gratis!
Hoop wel dat je dan een flinke tijd hebt om de andere twee te besteden anders is het wel krap.

Overigens vind ik het niet zo heel vreemd, als alles goed geregeld wordt is dit misschien wel heel handig.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:46

Ik heb een banner voor scheiden vanaf €250. Het wordt steeds goedkoper :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:47

Kan je van het geld dat je overhoud die Ford Fiesta of Ka kopen die ik voorbij zie komen :=

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:47

quartel schreef:
Kijk...als ze nou eens zo iets verzinnen om van je schoonmoeder af te komen dan begrijp ik het nog.
Maar dit vind ik dus echt grote onzin!!
Laat mensen gewoon hun verstand gebruiken en een beetje normaal doen dan ben je al een heel eind

Gezond verstand genoeg en normaal doen ook geen probleem, zie mijn ex nog regelmatig en gaan normaal met elkaar om maar scheiden is belachelijk duur. Zelf wel eens in deze situatie geweest? Ik denk het niet, anders zou je misschien doorhebben dat dit een heel kwetsend bericht is...