Ik moet het echt even van mij afschrijven. Als je dat jij in de groep zat het liefst niet hier reageren maar dan in een pb
Een jaar of 2 terug kwam er een hele gezellige app groep zoals de nu is. Een 'vriedin' die ik hier even A noem en ik hebben vorig jaar gemeet. Ze was een aantal dagen hier en ik daarna een weekendje daar. Het ging voor die tijd heel goed nooit geen problemen niets. Na dat ze hier was geweest hadden we gelijk ruzie. Ze is meer van de recreatieve en ik meer de sport en dat bots bij ons ontzettend.
Sins die tijd ergens wij ons heel erg aan elkaar. Ik probeer in de groep altijd lief te reageren maar ze lokt mij uit als het waren waardoor het niet altijd lukt. Ik probeer dan ff niet te reageren maar ook dan is het niet goed. Nu wil ik niet zeggen dat ik altijd even aardig ben enz echt niet ik doe ook net zo goed fout om dat toch te reageren.
Nu heb ik ook een best wel lastig verleden wat nu in het heden nog steeds een rol speelt vanwege leer achterstand enz. Voor de rest heb ik er geen last meer van maar het blijven littekens en zo voel ik me op sommige plaatsen gewoon totaal niet thuis.
Maar even weet terug naar de app groep. Vandaag barste de bom. Ik kom soms aan met dingen waar ik trots op ben. Zo ook mijn school diploma. Met super cijfers (voor mij dan) geslaagd super blij mee. Nu stampt A altijd alles de grond in waar ik trots op ben. Als ik met trainen weer vooruit ben gegaan ofzo op alles eigenlijk. Net zei A wat waar ik op reageerde zoals zij altijd op mij reageert zonder eigenlijk aan de rest te denken. Nu dacht ik daarna dat dat heel kinderachter is en bood mijn excessen aan die ik meen maar iedereen reageerd daar weer heftig op. Nu zal ik vast wel (voor mij onbewust) vaker een rot opmerking voor haar maken maar deze was met opzet. Maar nu ziet iedereen het en als A het doet niet. Voor mij is het zo van A ziet iedereen het goede in en van mij alleen et fouten.
Ik zat er dus net aan te denken hoe het zonder mij zal zijn. Ik heb dit nooit eerder gedaan. Ook vroeger niet. Er zijn 2 mensen die heel mijn verhaal weten en die hadden dat nooit gedacht, zei hebben er respect voor en zij steunen mij ook echt. Nu wonen deze 2 meiden helaas best wel een eindje weg
In die groep is niemand die heel mijn verhaal weet. Maar nu is het er best wel stil in de groep vanwege de ruzie. Een iemand die ik hier even B noem maakte een groep aan met ons 3e om er over te praten. Ik zei in de groep met A en B wat mij dwars zat en wat ik dus dacht. Omdat B inzag dat het geen nut had ging ze eruit en ik volgde haar. Even later kreeg ik van B een appje dat ze me nooit weer wou spreken en alles. Ook zei ze dat ik dus moest doen wat ik dacht maar dat ik daar het lef niet voor had.
Gelukkig heb ik me 2 echte vrienden en me paardjes en andere diertjes om me overeind te houden. Maar dit moest ik toch echt even kwijt. Nu wil ik dus niet zeggen dat A alles fout doe ik zit net zo goed fout maar ik probeer eraan te werken, of A dat doet weet ik niet. Ik weet nu gewoon echt even niet wat ik moet doen.
Ik ben nu als het waren gewoon echt ingestort. Ik kan niet meer denken en zit nu non-stop te huilen... Ik heb nooit eerder om de reacties van A gehuild ik dacht steeds 'ach laat maar ik weet wel beter' of 'Ach laat maar ik geloof in mezelf' maar nu deed het gewoon echt pijn.
Ik heb ook bijna 2 jaar extra op school gezeten om anders te leren denken over mezelf. Ik dacht altijd dat alles aan mij lach vanwege vroeger. Nu was dit aardig gelukt maar het is nu weer kapot. Bij de paarden ben ik heel anders, heb ik zelfvertrouwen met rijden en alles. Dit zag mijn mentor op school toen we voor project week gingen rijden (toen heb ik die hulp gekregen). Maar ik heb dus besloten om later ook met paarden te gaan werken enz en ben er nu al mee bezig. Ik krijg vaak reacties dat mij dat niet gaat lukken maar dat zien ze later wel dat ze het mis hadden. Bij de paarden voel ik me gewoon echt thuis en veilig.
Sorry voor het lange en warrige verhaal. Ik moest het gewoon echt even van mij afschrijven. Ik voel me nu al wel wat beter omdat ik me ei kwijt kon. Ik probeer momenteel zo positief mogenlijk te denken wat niet heel erg lukt. Ik heb gespekt als je alles hebt gelezen want iets op papier zetten is niet mijn denk.
Graag krijg ik tips over wat ik kan doen. Nogmaals ik heb ook fout gezeten ookal weet ik niet pressies waar (van het laatste stukje waar dit topic over gaat weet ik het wel). Hou het alsjeblieft vriendelijk en nogmaals ik je denkt dat je hierin zit reageer dan aub niet hier maar in een pb.

,