Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Douraque schreef:Hier hebben wij ook zo vaak zo'n telefoontje gehad. Is trouwens al vaker voor gewaarschuwd, zowel in de media als op bokt
Ophangen is er beste. Of zoals ik wel een heb gezegd, "that's strange, i've got everything from Apple. So no Microsoft". Dan weten ze niet meer wat ze moeten zeggen
anniekasaur schreef:Gewoon helemaal niks zeggen, soms dan nemen ze je ook op en heb je zo een duur abbonement aan je Broek hangen, dat doen ze ook nog wel eens. Dan hebben ze een bandje gemaakt en als ze die afspelen dan klinkt het net alsof je een gesprek met ze hebt gehad.
SharonIndezz schreef:weet je wa je moet doen als die morrons bellen??? zeggen dat ze een momentje moeten wachten... zet je een muziekje aan op je laptop en leg je telefoon erbij.... sommige zijn echte diehards.. heb er ooit eentje gehad die hield 20 minuten vol
elenaMM77 schreef:anniekasaur schreef:Gewoon helemaal niks zeggen, soms dan nemen ze je ook op en heb je zo een duur abbonement aan je Broek hangen, dat doen ze ook nog wel eens. Dan hebben ze een bandje gemaakt en als ze die afspelen dan klinkt het net alsof je een gesprek met ze hebt gehad.
je moet opletten dat je geen ja antwoord op 'heeft u interresse achtige, kan ik u plezieren met' vragen.. misschien is dan veiliger.. als ze teveel moeten monteren, dan is dit duidelijk hoorbaar voor een zaak..
gewoon geen ja antwoorden op onveilige vragen.
als ze diensten verkopen, kun je ze nog sneller afwimpelen..
zeg gewoon:
sorry, ik werk voor de concurrent en daar heb ik personeelskorting, daar kunnen jullie niet tegen op.
werkt altijd bij energiebedrijven