.Ik zit met een 'probleempje' als ik het zo mag noemen.
Hier het verhaal.
De ouders van mijn vriend zijn vorige week zaterdag op vakantie gegaan, en ze komen deze zaterdag (morgen) weer thuis. Ik had met mijn vriend afgesproken dat ik die week bij hem zou komen slapen. We hadden er allebei zin in, tenminste dat zei hij tegen me, en het was ook wel aan hem te zien. Nu ben ik afgelopen maandag hard van mijn paard gekletterd, waardoor ik dus met een stel gekneusde ribben zit. Hij was hartstikke lief voor me, en zorgde goed voor me, maarja met die ribben kon ik dus vrij weinig helaas..
Nu hebben we ons wel vermaakt door een beetje rustig aan te doen etc. Maar vandaag merkte ik dat er iets met hem was. Hij zei me dat hij graag even alleen wilde zijn en hij liever had dat ik naar huis ging, en dat ik hem zondag weer zou zien.
Nu ken ik hem na die 2 jaar al vrij goed, en weet ik dat hij soms wel is graag alleen wil zijn, niks mis mee natuurlijk.
Maar wat ik niet begrijp, de hele dag was er niks aan de hand, en ineens hupbam kan dit (eigenlijk) uit het niks. Ik heb hem nog wel een paar keer gevraagd waarom dan, alleen hij deed vrij afstandelijk..
Nu heeft hij me thuis gebracht, en was ineens weer vrolijk etc, en is hij naar zijn vrienden gegaan. Terwijl ik hem nog had gezegd, van als je naar je vrienden wilt ga toch fijn! Ik vermaak me hier wel.. Maarja.
Ik moet eerlijk zijn ik ben vrij onzeker van mezelf over zulke dingen, dus ga snel denken van oooh vind hij me nog wel leuk blablabla
Waar ik nu dus eigenlijk mee zit:
Ik heb het idee dat hij me heeft 'weggestuurd' omdat hij gewoon geen zin meer had om samen met me te zijn.
Denk ik hier nu veel te veel over na? Of zou er echt iets aan de hand zijn?
Wij zijn nu al bijna 2 jaar samen, en we hebben een stabiele en fijne relatie! Daarom vind ik het zo raar dat het ineens zo uit de lucht kwam vallen.
Misschien hebben jullie wat 'tips' of advies of ik hier echt iets achter moet zoeken, of dat het misschien gewoon even te veel was voor hem?
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!
ik dacht ook dat ik spoken zag tot het doek viel.....zijn vriend rene was dus een vrouw....en ik hem een leuke avond gunnen terwijll ik glashard werd bedonderd let op de singalen....klopt het niet ga op onderzoek uit, vertrouw op je intuïtie. 
)
En als je het niet goed met zijn zus kan vinden heeft hij nog volledig gelijk ook lijkt me. Niet zo druk maken joh.