Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hopelijk is het snel opgelost, heb wat dingen verkocht, maar ik verzend niet eerder voor ik het geld heb, beetje banketstaaf als ik het niet kan zien.Froukje1993 schreef:Heel irritant! En het is ook nog eems de zoveelste binnen een paar dagen..hopelijk is het snel opgelost, heb wat dingen verkocht, maar ik verzend niet eerder voor ik het geld heb, beetje banketstaaf als ik het niet kan zien.
Hopelijk hebben ze het snel opgelost. Net ook al stroomstoring hier, en ook verschillende andere sites hadden last van een storing, lijkt wel in de lucht te hangen.
FriesWytske schreef:Froukje1993 schreef:Heel irritant! En het is ook nog eems de zoveelste binnen een paar dagen..hopelijk is het snel opgelost, heb wat dingen verkocht, maar ik verzend niet eerder voor ik het geld heb, beetje banketstaaf als ik het niet kan zien.
Hopelijk hebben ze het snel opgelost. Net ook al stroomstoring hier, en ook verschillende andere sites hadden last van een storing, lijkt wel in de lucht te hangen.
Meld dit dan even aan de kopers van je spullen. Denk dat ze er dan wel begrip voor hebben.
Naath86 schreef:Blingh schreef:Grrrr ik zit ook te wachten op mijn salaris. En dat moet van een rabobankrekening komen. Fijn, hoop dat het vandaag wel is opgelost.
Eerst zien dan geloven of dit vandaag wel is opgelost!
Erg vervelend idd, zit hier eigenlijk ook wel op mijn salaris te wachten..