Had vandaag zoiets aan de hand... Had gehoopt dat dat bystander-effect flauwekul was, maar niks blijkt minder waar.)=
Een vriendin van me werd vandaag midden in de stad in elkaar geslagen door een vriendin van haar ex... Ik stond er gewoon naast, riep dat ze moest stoppen.. Dat meisje bleef maar trappen en aan mijn vriendin haar haar trekken, mijn vriendin riep om hulp maar verdomme niemand die kwam helpen.. Heb geprobeerd mijn vriendin weg te trekken toen ze riep maar ik was gewoon niet sterk genoeg.)=
Mijn vriendin van 18 tegen een meisje van 14-15...En gewoon niemand die een handje toesteekt, wil het gewoon niet begrijpen...
Vroeg me dus af of Bokkers ook situaties hebben gehad dat je hulp nodig had, er mensen waren maar er toch geen kreeg..
Hoe gaat het nu met je vriendin?
Begrijp wel dat sommige er niet in zouden durven springen maar de 112 bellen is toch het minste.../=
veel te groot, te sterk en ik hoef geen klappen. Niemand zit te wachten op nog een slachtoffer.
en meestal lukt het wel om de boel te kalmeren.
). Toen was er vrij vlug een man die even met me meekeek. Kon wel niet echt iets doen en uiteindelijk kreeg ik hem op een of andere manier zelf aan de praat, maar ik vond het evengoed wel prettig om iemand te hebben die even met me meedacht.