ik ben er zo kapot van me beste maatje zit aan de drugs..
het leek eerst niet zo erg te zijn maar van XTC ging het naar speed van speed naar ketamine en van ketamine naar GHB.. het is net een luizenplaag die zich blijft uitzaaien tot erger..
ik ben voor ze neus helemaal in tranen uitgebroken hij beloofde me dat hij me niet meer pijn zou doen en zou stoppen.. Naja hij liet me vallen als de regen in de nacht , en dat beloven was meer hopen dat!
Naja ik kon het wel weer vergeten hij kwam namelijk de volgende dag weer aan die zooi gezeten
ik heb hem die avond naar mijn huis laten komen, waar ik weer in huilen uitbarstte en hem heb gezegd dat die de GHB moest gaan weggooien of ik zou t zelf wel eventjes opruimen.. met pijn en moeite gooide hij het eindelijk weg en ging hij op de bank zitten.. ik bood hem aan om met hem naar de dokter te gaan om hulp te zoeken! Maar toch twijfelt die
ik zei dat die lekker op de bank mocht slapen van mij en ik zou wel voor hem zorgen maar nee meneer stond op ging weer weg. waarbij ik later een bericht kreeg van een van zijn maten dat hij out lag op de weg.
ik heb hem ge appt die dag daarna enja .. dan lees ik toch weer iets wat je hoopt geeft dat hij toch nog te redden valt !
Wie kan mij helpen? ik zit echt met me handen in het haar want ik zie me beste maatje gewoon kapot gaan !
bedankt als je het hele verhaal heb gelezen! geliefd de reacties zo vriendelijk mogenlijk houden..
danku
) ik gooi dan zo veel in een keer weg.. dat is zo moeilijk om los te laten. 
)