Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ElineS schreef:@Sammie: Flirt zijn feesten voor de LGBT community en hij is alleen onder vrienden uit de kast. Zijn familie weet niets. Kans is klein dat ze dit zien, maar toch, het is niet heel prettig.
Tickets heb ik niet meer, maar ik ga even de website afspeuren naar de voorwaarden.
EDIT: Voorwaarden staan er niet op helaas. Ik dacht, misschien een ticket proberen te kopen voor de volgende en dan de voorwaarden doorlezen, maar er zijn geen tickets te koop op dit moment.
Morgen gaan we samen even een email schrijven.
Sammie schreef:Afhankelijk van hoe ver je wil gaan behoort het evenement de voorwaarden aan jou te overhandigen. Gewoon melden dat ze daar en daar te vinden zijn is meestal niet genoeg. Maar ja.. om daar in dit geval een rechtszaak om te beginnen..
Het is vervelend.. het is een kort filmpje, dus die 2 seconden kunnen ze er ook vast wel uitknippen. Zeker als je uitlegt waarom.. Ik zou het dus gewoon vragen.
Citaat:De informatieplicht is de verplichting van de gebruiker om de wederpartij een redelijke mogelijkheid te bieden om van de algemene voorwaarden kennis te nemen.
. Die paar 1000 op bokt prima. Onze geaardheid is over het algemeen geen geheim, behalve voor zijn familie. Hij weet ook dat dit topic hier staat trouwens. Zijn familie kan geen Nederlands, dus die vinden dit topic dus sowieso niet
.. Of wat er in beschreven staat. Maar het is puur dat het filmpje er is met zijn gezicht erop en ondanks dat kansen heel klein zijn dat familie dit vind, het is gewoon geen prettig idee dat het er is, daarom dat we ons recht hierin wilde weten.
.
. ElineS schreef:Hoewel ik de reactie van antje_vip wel erg respectloos vind. Er is niks mis met informatie vragen over iets wat je niet weet en/of storend vind. Maar goed, de reactie zegt meer over haar dan over ons.