Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Amaris schreef:Je krijgt het gewoon opgestuurd en gefactureerd helaas.En wat nou als je gewoon niet afneemt van de school maar wel op bol.com oid?
Wat willen ze doen?
vuurneon schreef:Geen idee? Waar vind ik dat ding?Wat staat er in het OER?
dream_lot schreef:Dan nog ben ik niet met die voorwaarden akkoord gegaan. Dit is een nieuwe regel.dit moet wel echt in de voorwaarden staan, pas dan kunnen ze je het verplichten daar af te nemen.
Gek trouwens dat het duurder is, ik zou juist zeggen dat je als school een goede deal voor je studenten probeert te maken
Ayasha schreef:Over wat voor school gaat het eigenlijk?
Ayasha schreef:Dit is niet het geval, maar in de openingspost staat ook aangegeven dat ik voor de boeken moet betalen hèIk weet dat in geval van zelfstudies (waar het vaak per module gaat) de prijs niet enkel over de boeken gaat maar ook over begeleiding, inschrijving en tentamenkansen. Waardoor de moduleprijs dus duurder is dan de prijs van enkel het boek maar het is ook niet enkel het boek. Het is ook de begeleiding en het tentamen dat je betaald zeg maar.

Ayasha schreef:Nee de ombudsman is bedoeld voor geschillen die je hebt met de overheid. Dit gaat om een particuliere onderwijsinstelling.Hebben jullie geen ombudsman waar je dit aan kan vragen?
Citaat:U hoeft niet meer uw studiemateriaal zelf te bestellen. Vanaf september 2014 zorgt [schoolnaam] voor de bestelling en het verzenden van uw studiemateriaal. Het studiemateriaal ontvangt u circa twee weken voor uw eerste les.
Op uw e-Connect pagina staat het materiaaladres vermeld welke wij gebruiken bij de verzending. Is dit adres niet correct of wilt u het adres aanpassen, dan kunt u dit gemakkelijk op de genoemde e-Connect pagina wijzigen.
Citaat:Zoals eerder aan u gecommuniceerd, is de werkwijze gewijzigd met betrekking tot het studiemateriaal. Wij verzenden het materiaal vanuit onze organisatie. U hoeft hierin geen actie te ondernemen.
Het staat u vrij zelf studiemateriaal te bestellen, dit is echter niet van invloed op het studiemateriaal behorende bij een betreffende module. Het is niet mogelijk om af te zien van de optie studiemateriaal. U zult het materiaal voor de betreffende module dan ook ontvangen per september.
Ben zeker niet van plan het te accepteren. Dit is voor mij echt een principekwestie
Citaat:Zoals eerder aan u gecommuniceerd, is de werkwijze gewijzigd met betrekking tot het studiemateriaal. Wij verzenden het materiaal vanuit onze organisatie. U hoeft hierin geen actie te ondernemen.
Het staat u vrij zelf studiemateriaal te bestellen, dit is echter niet van invloed op het studiemateriaal behorende bij een betreffende module. Het is niet mogelijk om af te zien van de optie studiemateriaal. U zult het materiaal voor de betreffende module dan ook ontvangen per september.