Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Caesar schreef:Elise_0o schreef:Blafband kopen?
Als de hond gehandicapt is?
Kipje39 schreef:Heel vervelend, wij hebben ook buren met zo'm hond.
En deze buurman gaat ook gerust om jaja 01:30 laminaat leggen.. Ja hierdoor heb ik rechtop gezeten in bed.
Met regelmaat staat hij om 23:30 te timmeren in zijn schuur.
En tuurlijk heb ik hem hierop aangesproken, maar meneer gaat lekker door.
Ik slaap namelijk ook graag vroeg en lang![]()
Tenminste als ik om 23:30 doordeweeks nog wakker ben, ben ik niets waard de volgende dag op mijn werk.. Heel erg vervelend dus allemaal.
Elise_0o schreef:Geen idee wat de handicap is, staat er niet bij, dus daarom, blafband?
Dit wel als laatste middel natuurlijk.
Wij hebben hier 2 honden (van de 3) die rondom de boerderij vrij rond kunnen lopen. We hebben ze nu al een paar keer van de snelweg en provinciale weg af kunnen halen, dus nu hebben we een systeem dat als ze over de grens gaan ze een stroomschokje krijgen. Niet erg lief voor de hond, maar aangereden worden door een auto doet denk ik meer pijn.
Zo ook bij de hond hierboven, lijkt me minder leuk als hij uiteindelijk in het asiel beland omdat de buurt het zat is, dan dat hij een bandje om krijgt waar hij de eerste dagen last van heeft als hij blaft en als hij weet hoe het werkt niet meer.
die gaat echt niet naar het asiel hoor, die heb ik al 11 jaar. bij ons zijn de huizen sowieso gehorig dus deze buurt leeft toch wel met elkaars geluid zeg maar... blafband hebben mijn ouders wel gehad toen ik jonger was voor deze hond maar een blafband of zelf op afstand een schokje geven om ze uit de "trance" te halen vind ik wat anders. hannatjuh schreef:Elise_0o schreef:Geen idee wat de handicap is, staat er niet bij, dus daarom, blafband?
Dit wel als laatste middel natuurlijk.
Wij hebben hier 2 honden (van de 3) die rondom de boerderij vrij rond kunnen lopen. We hebben ze nu al een paar keer van de snelweg en provinciale weg af kunnen halen, dus nu hebben we een systeem dat als ze over de grens gaan ze een stroomschokje krijgen. Niet erg lief voor de hond, maar aangereden worden door een auto doet denk ik meer pijn.
Zo ook bij de hond hierboven, lijkt me minder leuk als hij uiteindelijk in het asiel beland omdat de buurt het zat is, dan dat hij een bandje om krijgt waar hij de eerste dagen last van heeft als hij blaft en als hij weet hoe het werkt niet meer.
bedoel je mijn hond?die gaat echt niet naar het asiel hoor, die heb ik al 11 jaar. bij ons zijn de huizen sowieso gehorig dus deze buurt leeft toch wel met elkaars geluid zeg maar... blafband hebben mijn ouders wel gehad toen ik jonger was voor deze hond maar een blafband of zelf op afstand een schokje geven om ze uit de "trance" te halen vind ik wat anders.