Een aantal weken geleden heb ik mijn ticket geboekt naar Zuid Spanje voor aankomende donderdag, 3 juli.
Ik moest hem via Ryanair alleen nog online inchecken, dus dat heb ik gisteravond gedaan. Nog ZO veel waarschuwingen gegeven of de naam wel correct was etc, maar die was correct.
Ik heet namelijk echt B.ernadet van R.uler..........................Wat ik niet besefte... Is dat mijn ID kaart aangeeft dat ik "Meintje Albartha van [naam]" heet, oftewel.. Mijn twee doopnamen en niet mijn roepnaam.
Nu staat er op mijn Boardingskaart dus een andere naam als op mijn ID kaart en ik heb zo'n vies voorgevoel dat dit niet goed gaat komen op het vliegveld.
Nergens op de website kan ik lezen waar ik mijn naam kan veranderen... Ja, dat kan wel.. MITS je nog niet ingecheckt hebt.
Zie ik ineens staan dat naam veranderen 110,- euries kost!!!
Vanmiddag laat ik dus mijn engelse collega even naar Ryanair bellen (rotzakken kunnen alleen maar engels telefooncontact voeren, fijn.)
Maar, hij is een man en ik ben een vrouw dus aan de telefoon zal het wellicht opvallen.
Ik kan zelf wel een aardig woordje engels, maar ben bang dat ik me niet ga redden. Ooooh even m'n ei kwijt.. Ik ben al stront nerveus dat ik donderdag ga vliegen, en dan ook nog dit!
Iemand dit wel eens mee gemaakt bij Ryanair?
Rond een uur of 12/1 dus.