mensen die je expres laten schrikken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elainelouise

mensen die je expres laten schrikken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 11:20

Naar aanleiding van een ander topic waarin het me opviel dat nogal vaak mensen me laten schrikken, was ik wel benieuwd of het bij anderen ook zo vaak gebeurd dus brand los :D

Zo is mijn broer vroeger een keer in mijn klerenkast gekropen en heeft me de stuipen op het lijf gejaagd door er met alle geweld uit te springen toen ik nietsvermoedend mijn kast opendeed :')

Ben benieuwd! :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:26

Mijn vriend doet dit altijd en eerlijk gezegd word ik er af en toe knettergek van :Y) een grapje is leuk, maar niet altijd en overal en op momenten dat hij het beter niet kan doen. :=

Edit: zo heeft hij laatst toen ik in m'n eentje met de pony's aan het wandelen was (2 shetten) mijn fiets weggehaald bij het hek waardoor ik dus dacht dat hij gestolen was.. Zou goed kunnen want hij staat aan een redelijk openbare weg/dijk maar ik baalde als een stekker. Ik was in de veronderstelling dat hij voetbal aan het kijken was en dat hij zo gek wel niet zou zijn omdat hij weet dat ik op dit moment geen geld heb voor een nieuwe fiets, maar zo gek was hij dus wel :') ben wel boos geworden aangezien ik op het punt stond mijn ouders te bellen dat mijn fiets voor de 2e keer gestolen zou zijn. := kon vanaf veraf al zien dat hij er niet stond en zag hem ook nergens staan.
Laatst bijgewerkt door Ayla op 27-06-14 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

tabaflab

Re: mensen die je expres laten schrikken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:27

Ik laat mijn zusje altijd schrikken, ik ga gewoon achter een deur staan nadat ze van de wc afkomt :')
Schrikt ze nog wel eens van :o

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:31

Mijn broertje heeft mij ooit zo erg laten schrikken dat ik hem te lijf ging haha. Snachts op de gang staan als ik van de wc kom en dan doodstil staan. Ik schrok me te pletter.

Als mensen mij expres laten schrikken word ik boos haha

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 11:34

Leuk al zoveel reactie's :D

Mijn broer klierde mij dus altijd :')
Ook als ik te laat thuis was en heeeel stil probeerde de voordeur open te maken zodat niemand het doorhad... Was hij via achter snel naar voor gelopen en pakte hij me ineens vast :')
Toen heeft hij ook wel een paar klappen gehad _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:34

Ik deed het ook. Ik besloop mensen of ging ergens in een hoekje staan. Maar het mag niet meer van hun :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:36

Mijn vriend deed dit eerst ook. En dan voornamelijk in ons huis. Kan best tegen een geintje, maar van zulke dingen kreeg ik serieus schrik in mijn eigen huis. Hij snapte het gelukkig en hield hier mee op. Juist omdat ik veel alleen thuis ben, dan wil ik wel kunnen ontspannen. En niet op mijn hoede hoeven zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:37

Nee ik doe dat juist bij andere mensen :))

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:37

Mensen laten mij altijd schrikken, verschrikkelijk vind ik dat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:38

Ik laat mijn moeder altijd schrikken. Alleen is het minder dat ik soms een klap aan mijn kop krijg :') Puur schrikreactie van haar. Maar ik lig elke keer weer slap.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:40

Mijn broer speelde graag dat hij een "detective" was en besloot onder mijn bed te gaan liggen. Helaas ging ik eerder naar bed dan verwacht en lag hij nog steeds onder mijn bed. Na 5 minuten dacht hij dat ik wel sliep ( :roll: ) en schoof onder het bed uit.
Ik hoorde iets, keek over mijn bedrand en zag een half gezicht onder me. Zo, dat was gillen B-)

Het is trouwens ook erg als je denkt dat iemand je wil laten schrikken, dat heb ik een keer gehad en ik werd er zo zenuwachtig van. En uiteindelijk gebeurde er dus niks :+

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:41

mijn collega probeert het altijd in de nachtdienst voor elkaar te krijgen dat ik schrik..
is haar nog niet gelukt, ondanks goede pogingen!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:42

Grit schreef:
Mijn broer speelde graag dat hij een "detective" was en besloot onder mijn bed te gaan liggen. Helaas ging ik eerder naar bed dan verwacht en lag hij nog steeds onder mijn bed. Na 5 minuten dacht hij dat ik wel sliep ( :roll: ) en schoof onder het bed uit.
Ik hoorde iets, keek over mijn bedrand en zag een half gezicht onder me. Zo, dat was gillen B-)

Het is trouwens ook erg als je denkt dat iemand je wil laten schrikken, dat heb ik een keer gehad en ik werd er zo zenuwachtig van. En uiteindelijk gebeurde er dus niks :+

:') _O-

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:43

Ik heb perongeluk een keer een vriendin byna een blauw oog geslagen. Ze liet me erg schrikken en ze hing boven me en uit me schrik reactie sloeg ik haar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:48

Meestal ben ik degene die mensen laat schrikken, veelste mooi! Dat ze het dan terug doen is bijzaak :Y)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 11:50

Grit! _O- you made my day _/-\o_

mijn schoonma houd ook van pesten :')
ik heb het niet zo op spinnen en dat weet ze. Kwam ik echt net van de wc af, rent ze op me af al roepend SPIN SPIN SPIN! Ik schrok zo erg dat ik letterlijk op de wc stond :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:52

Oh geweldig ja, ik doe dat ook altijd :') Inderdaad vlak achter een deur gaan staan, of net om een muurtje en meer van dat soort dingen. De hond is ook regelmatig de banketstaaf :))

Leukste was toen ik een keer midden in de kamer ging staan, een wit gewaad-achtig ding aan en m'n haar a la 'The Ring'. En dan gewoon daar staan. Moeder en zus kwamen de kamer in, bijna een hartaanval *D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:54

Jullie snappen dat ik zodra ik een nieuw bed kreeg/kocht, dit altijd een is geweest met een dichte onderkant!

Ik vind het ook altijd wel grappige situaties geven :D , maar niet als een en dezelfde persoon het vaker zou doen _-:(

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:57

Ik weet nog heel goed de keer dat ik ontzettend geschrokken ben..
Ik was samen met mijn ouders en broertje naar een oorlogsmuseum. Ik was jong, pas een jaar of 12. En het maakte zo'n ontzettende indruk bij mij, we liepen ook echt stil rond. Die sfeer die daar hing was zo gespannen, iedereen was stil.
Af en toe vertelden mijn ouders wat het was en zo vertelde ze ook dat er bunkers waren waar ze verstopt in lagen zodat ze mensen konden dood schieten (zoiets was het, weet niet helemaal zeker meer).
En terwijl ik in stilte en onder de indruk langs zo'n bunker liep, sprong er een vreemd jongetje uit en riep heel hard 'Pauw pauw, pauw!!' alsof ie mij dood schoot..
Ik ben werkelijk nog nooit zo erg geschrokken in mijn leven, ik begon te huilen en kreeg echt een paniekaanval :o

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:00

Zo ben ik eens onder het bed van m'n zusje gekropen en heb me stil gehouden tot ik haar ademhaling richting slaapritme hoorde gaan.

Toen ging ik met m'n nagels langs de spiraalbodem en hoorde echt haar adem zo stokken :')

Toen weer gewacht tot ze bijna weer sliep en zo een paar keer herhaald :')

Gientje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:02

Er zit en jongen bij mij in de klas die het nooit kan laten mij te laten schrikken! Stiekem achter mij lopen en als ik dan opzij wil kijken heel hard in mijn zij prikken en schreeuwen :( ik schrik me telkens rot

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:04

LBLGypsyCobs schreef:
Zo ben ik eens onder het bed van m'n zusje gekropen en heb me stil gehouden tot ik haar ademhaling richting slaapritme hoorde gaan.

Toen ging ik met m'n nagels langs de spiraalbodem en hoorde echt haar adem zo stokken :')

Toen weer gewacht tot ze bijna weer sliep en zo een paar keer herhaald :')

Dat is echt heel gemeen :') hahaha

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:12

Mijn broer en ik hadden heel lang geleden de film Friday the 13th gezien.
Jaja ik ben oud :D
Is dus een stukje in die film, voor degene die hem niet kent, dat de moordenaar onder het bed ligt van een meisje, en dan een hand op haar hoofd legt en haar keel doorsnijdt.
Afijn ik ga naar bed, lig er een poosje, en ineens...... hand op mijn hoofd.
Heb mijn broer mijn kamer uitgeschopt!!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:16

Op het werk liep in de koelcel van de visafdeling in om ijs te halen. Om te voorkomen dat het alarm daar afgaat moet je de deur achter je dichtdoen. Dus ik doe dat. Wil ik eruit, krijg ik toch die deur niet meer open! Dus ik heb staan rukken en trekken, maar geen beweging.
Dus ik pak mijn telefoon om te bellen, maar die had daar natuurlijk geen bereik. Ik sta net op het moment om beginnen te schreeuwen om hulp, hoor ik gelach aan de andere kant van de deur. Stond de visboer de deur dicht te houden :P .

Echt de beste grap ooit, want ik was echt even helemaal over de zeik, maar gelukkig kan ik om dit soort grapjes altijd wel lachen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:25

Eilleen333 :oo , ik ben claustrofobisch en was dan echt agressief geworden.

Prikken in je zij, zo irritant >;)

Davinia :(:) , dan zal dat jongetje ook weer van jou geschrokken zijn.

Dakotah, dat was even een verkeerd ingeschat grapje van je broer, maar daar was hij al snel achter :=

LBLGypsyCobs, dat is wel erg gemeen…..