Zo is mijn broer vroeger een keer in mijn klerenkast gekropen en heeft me de stuipen op het lijf gejaagd door er met alle geweld uit te springen toen ik nietsvermoedend mijn kast opendeed

Ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

een grapje is leuk, maar niet altijd en overal en op momenten dat hij het beter niet kan doen. 
ben wel boos geworden aangezien ik op het punt stond mijn ouders te bellen dat mijn fiets voor de 2e keer gestolen zou zijn.
kon vanaf veraf al zien dat hij er niet stond en zag hem ook nergens staan.

) en schoof onder het bed uit.
Grit schreef:Mijn broer speelde graag dat hij een "detective" was en besloot onder mijn bed te gaan liggen. Helaas ging ik eerder naar bed dan verwacht en lag hij nog steeds onder mijn bed. Na 5 minuten dacht hij dat ik wel sliep () en schoof onder het bed uit.
Ik hoorde iets, keek over mijn bedrand en zag een half gezicht onder me. Zo, dat was gillen![]()
Het is trouwens ook erg als je denkt dat iemand je wil laten schrikken, dat heb ik een keer gehad en ik werd er zo zenuwachtig van. En uiteindelijk gebeurde er dus niks
Inderdaad vlak achter een deur gaan staan, of net om een muurtje en meer van dat soort dingen. De hond is ook regelmatig de banketstaaf 
LBLGypsyCobs schreef:Zo ben ik eens onder het bed van m'n zusje gekropen en heb me stil gehouden tot ik haar ademhaling richting slaapritme hoorde gaan.
Toen ging ik met m'n nagels langs de spiraalbodem en hoorde echt haar adem zo stokken
Toen weer gewacht tot ze bijna weer sliep en zo een paar keer herhaald
hahaha
.
, ik ben claustrofobisch en was dan echt agressief geworden.
, dan zal dat jongetje ook weer van jou geschrokken zijn.