Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 20:12

Hoi hoi,

Op internet kwam ik eigenlijk geen ervaringen tegen dus dacht ik dan vraag ik het maar op bokt. :D

Al een behoorlijk tijdje zat ik te twijfelen of ik een Armani zonnebril zou kopen van de Kruidvat.
Aan de ene kant vond ik de prijs iet wat vreemd en twijfelde dus aan de echtheid en de kwaliteit van de zonnebrillen, aan de andere kant vind ik 50 euro een mooie prijs voor een goede zonnebril.

Gezien ik eigenlijk nog nooit een zonnebril heb gehad wilde ik dus niet direct 200 euro uitgeven, ik gooi namelijk nog wel eens wat opzij als het mij toch niet zo goed bevalt. :+ En een goedkope prul kopen van een 10tje valt al helemaal niet in mijn straatje, dus wat is dan mooier dan deze actie?

Ik heb dus vandaag een Armani zonnebril van de Kruidvat gekocht en tot zover bevalt hij prima, maar toch ben ik erg benieuwd naar reacties van andere mensen die dus een Armani zonnebril hebben gekocht van de Kruidvat.

Petrichor

Re: Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:37

Ik kan de openingspost niet meer aanpassen dus dan maar even zo: Weet iemand trouwens ook waarom de prijzen zo'n 90 euro goedkoper zijn dan normaal? :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:48

Misschien oude modellen?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:10

Restpartijen opgekocht?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:14

ssssuus schreef:
Misschien oude modellen?

Dat dacht ik ook, tot dat ik dezelfde bril voor 140 euro zag bij meerdere opticiens. :+

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:22

Ze kopen het gewoon op vanuit het buitenland. Zie je bij de action/big bazar ook of importeren vanuit Amerika

Ik heb in Amerika in de outlets ook guess/Armani/d&g brillen voor 50 dollar ofwel 35 euro gekocht

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:23

Douraque schreef:
Ze kopen het gewoon op vanuit het buitenland. Zie je bij de action/big bazar ook of importeren vanuit Amerika

Ik heb in Amerika in de outlets ook guess/Armani/d&g brillen voor 50 dollar ofwel 35 euro gekocht

Ah dat lijkt mij een logische verklaring! :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:31

Parallelle import :)

Om even shampoo als voorbeeld te nemen. Hier kost een fles 3 euro in de winkel. De winkel koopt in voor bv 1,5

Maar nu de truc. In polen zijn de lonen lager en kost dezelfde fles shampoo in de winkel omgerekend 90 cent.
Het is dus interessant om een container met shampoo in Polen te kopen en die hier in je winkel aan te bieden voor minder dan de normale verkoop prijs.

Zulke dingen gebeuren ook vaak met luxe artikelen. Fabrikanten willen dat hun product ook in bv ghana gekocht kan worden door lokale mensen. Die hebben een veel lager inkomen. Dan wordt er gekregen hoeveel het naast verhouding ongeveer zou moeten kosten.
Vaak is dat lager dan de inkoop prijs hier in NL bijvoorbeeld. Daar inkopen en hier verkopen loont dan dus.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:36

Ik vind het eigenlijk wel vreemd om Armani bij Kruidvat te kopen, kleren/computers bij Aldi weg te halen enz.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:36

antje_vip schreef:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd om Armani bij Kruidvat te kopen, kleren/computers bij Aldi weg te halen enz.

Ja vond ik ook, maar goed als het 90 euro scheelt ben je een dief van je eigen portemonnee.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:39

Petrichor schreef:
[Ja vond ik ook, maar goed als het 90 euro scheelt ben je een dief van je eigen portemonnee.

Klopt :Y) Maar ik zou me dan ook afvragen waar ze liggen; gewoon aan een open rekje naast de uitgang of iets beter beveiligd. Kun je de echtheid ook controleren? Of overdrijf ik :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:43

Ze liggen achter de kassa dus je kan er niet zomaar bij. :) Ik moet eerlijk bekennen je ziet 0,0% verschil met die van de opticien, niet gammeler ofzo en ook de glazen zijn exact het zelfde. Je krijgt hem ook mee in een origineel Armani tasje. :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:01

Met de Armani geen ervaring maar heb een simpele van de Kruidvat van 9,95 euro en die bevalt uitermate goed.

jillhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:15

Cool

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:23

Ik heb wel twee merkbrillen maar geen armani, ik vind het wel een voordeel dat je bij de opticien ook een beetje service hebt en de bril op maat gebogen wordt, maar aan de andere kant is 90 euro wel veel geld en willende meeste opticiens ook wel een bril aanpassen die niet bij hen gekocht is dus als je het een mooie bril vindt zou ik het zo doen...

Volgens mij heb je trouwens nog wel eens fraude hoor bij dat soort acties, V&D had een tijdje terug toch ook een miskoop met een levering goedkope levering uggs die toen toch niet doorging omdat het niet klopte bij die leverancier...

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:26

Misschien niet geheel een toevoeging maar de echtheid van de zonnebrillen is natuurlijk 100% anders mogen ze niet in de kruidvat verkocht worden. Dus aan de kwaliteit zou ook niks mis horen zijn.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:27

Bij Armani staat er een merktekentje op de glazen. Hoe duur een bril of kleding is, is ook afhankelijk van welk Armani-label het is.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:27

Ik heb jaaaren geleden een Ralph Lauren zonnebril bij de kruidvat gekocht. Ook zo'n aanbieding die ik niet kon laten liggen en ik moet zeggen, ik heb hem nog steeds! Prima kwaliteit, is inmiddels wel al 8 jaar oud en nog als nieuw. Of ie echt is of niet, zou mij eigenlijk een worst zijn haha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:32

Als ik het hoesje van mijn Armani van de opticien vergelijk met het hoesje van de Armani's van de Kruidvat dan heb ik mijn twijfels.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:33

Er staat inderdaad een merkteken op het glas. :j

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:35

Tazzey schreef:
Als ik het hoesje van mijn Armani van de opticien vergelijk met het hoesje van de Armani's van de Kruidvat dan heb ik mijn twijfels.

Als ik op google intyp Brillendoos Armani zie ik precies het zelfde brillendoosje als die ik heb van de Kruidvat. :)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:36

Mooi toch als het een echte is en jij bent er tevreden over? Nu maar hopen dat je je bril deze zomer heel veel nodig hebt! :-)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:37

chevax schreef:
Mooi toch als het een echte is en jij bent er tevreden over? Nu maar hopen dat je je bril deze zomer heel veel nodig hebt! :-)

Laten we het hopen hahah, naja ik ga in elk geval nog een week op vakantie! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:41

Het is idd een echte koker. Die kreeg ik ook bij mijn armani bril die ik bij de opticien kocht! Maar die kocht ik daar wel 8 jaar geleden ofzo. Dus misschien zijn het wel oude modellen! Maar ik ga morgen ook eens even spieken. Kan nog wel een mooie zonnebril gebruiken!
Welk model heb je gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:44

zijn ze mooi of een beetje ordinaire brillen?