Op internet kwam ik eigenlijk geen ervaringen tegen dus dacht ik dan vraag ik het maar op bokt.

Al een behoorlijk tijdje zat ik te twijfelen of ik een Armani zonnebril zou kopen van de Kruidvat.
Aan de ene kant vond ik de prijs iet wat vreemd en twijfelde dus aan de echtheid en de kwaliteit van de zonnebrillen, aan de andere kant vind ik 50 euro een mooie prijs voor een goede zonnebril.
Gezien ik eigenlijk nog nooit een zonnebril heb gehad wilde ik dus niet direct 200 euro uitgeven, ik gooi namelijk nog wel eens wat opzij als het mij toch niet zo goed bevalt.
En een goedkope prul kopen van een 10tje valt al helemaal niet in mijn straatje, dus wat is dan mooier dan deze actie?Ik heb dus vandaag een Armani zonnebril van de Kruidvat gekocht en tot zover bevalt hij prima, maar toch ben ik erg benieuwd naar reacties van andere mensen die dus een Armani zonnebril hebben gekocht van de Kruidvat.

Maar ik zou me dan ook afvragen waar ze liggen; gewoon aan een open rekje naast de uitgang of iets beter beveiligd. Kun je de echtheid ook controleren? Of overdrijf ik