Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat ik keihard zou gaan lachen totdat ze weglopen
_Mara_ schreef:Ik vind het niet heel raar. Jij betaald niet voor je studentenov, die meereiskorting zit er sowieso op. Hoeveel moeite is het om iemand met korting met je mee te laten reizen? Het enige dat het je kost is om tegen de conducteur te zeggen dat die gene met jou meereist, that's it. Mij is het ook een aantal keer overkomen en heb ze gewoon laten meereizen, kleine moeite..

al kan dat ook wel gewoon écht aan mij liggen

Knert schreef:_Mara_ schreef:Ik vind het niet heel raar. Jij betaald niet voor je studentenov, die meereiskorting zit er sowieso op. Hoeveel moeite is het om iemand met korting met je mee te laten reizen? Het enige dat het je kost is om tegen de conducteur te zeggen dat die gene met jou meereist, that's it. Mij is het ook een aantal keer overkomen en heb ze gewoon laten meereizen, kleine moeite..
kleine moeite. Maar daar is die korting niet voor bedoeld. De kosten van een kaartje zijn tot stand gekomen door meerdere factoren, als iedereen lukraak bij elkaar op korting gaat reizen. Wat blijft er nog over voor de klant die wel gewoon hun kaartje betaald?
Het komt niet eens in me op om zo te reizen.
Vanky schreef:Ik heb een dal-voordeelkaart, komen inderdaad ook steeds vaker mensen die mee willen reizen.
Omdat ze per ongeluk een kaartje met 40% korting hebben gekocht...
Ik zeg altijd nee. Ze kopen maar lekker een normaal kaartje. Ga andere niet op mijn geld laten reizen
Ik werk er hard voor en kost mij m'n hele maandloon om dat ding te betalen. Zou ik ook wel met iemand mee willen reizen. Scheelt me een hoop geld.
Brainless schreef:Kentaro schreef:Dat je het doet is prima, maar dat iemand er om vraagt vind ik ook ronduit brutaal!
Zou dat inderdaad uit mijzelf ook nooit doen (het vragen).
Vind je een lifter ook brutaal?