Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
prii_boy schreef:Hallo,
Allereerst, ik weet niet als dit is toegestaan maar wie niet waagt wie niet wint.
Afgelopen zaterdagnacht ben ik mijn telefoon is de binnenstad van Groningen verloren.
Ik ben al bij de politie geweest maar daar was niks binnengekomen.
Zijn er meer mensen die deze nacht in de stad waren, en toevallig mijn telefoon gevonden hebben dan waardeer ik het zeer dat dit gemeld word. (of dat je toevallig iemand kent die een iphone gevonden heeft)
Het gaat om een witte/zilveren iphone 5s.
Ik heb helaas ''zoek mijn iphone'' niet geactiveerd dus dat kan me helaas niet verder helpen.
De telefoon is beveiligd met vingerafdruk scan en een code, waardoor het voor de mogelijke vinders niet mogelijk is om in mijn telefoon te komen, de telefoon staat vermoedelijke ook al vanaf 3:00 zaterdagnacht uit.
Ik hoop dat dit mag, en dat iemand mij verder kan helpen!
lotlot2 schreef:iCloud kan je volgensmij ook alleen gebruiken op een iPhone/iPad enz. die aan staat..
Cyella schreef:lotlot2 schreef:iCloud kan je volgensmij ook alleen gebruiken op een iPhone/iPad enz. die aan staat..
Dat is niet waar. Zodra je het gebruikt zal de verandering worden doorgevoerd zodra je hij aan wordt gezet. Zo kan hij ook onklaar worden gemaakt zodat er een waarschuwing op het scherm komt. Zolang de Iphone uit is kan degene die hem gevonden heeft er ook niks mee doen. Ook kan je een melding krijgen als hij weer aan wordt gezet. Dus lijkt me niet weggegooid om even in te loggen. Al is de kans natuurlijk bijna 0 xD Ondertussen houden we je topic tenminste bovenaan
SAKKIA schreef:Ik zou wel altijd de simkaart blokkeren, die kan ook gewoon overgezet worden in een andere telefoon.
Mijn Iphone is ooit ook een keer gestolen en daar heeft de politie nog een hele tijd geprobeerd hem te localiseren (ging om twee iphones die meegenomen waren bij een woninginbraak) maar die zijn nooit weer gevonden, helaas.
Ik had ook zoek mijn Iphone er op staan, maar ook daar was hij niet te traceren.
Dit is nu anderhalf jaar geleden.
Ik vrees dus dat je je Iphone niet weer terug zult zien.
Zal de link er naar toe wel even zoeken. prii_boy schreef:@lifeofmarit als je dat zou willen graag!
Ik heb mijn iCloud nooit echt geactiveerd, en die van mij pakt hem ook gewoon