Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xDonja schreef:Ik ben gewend aan Android, maar hoor van Apple gebruikers dat iOS fijner werkt.. Nadelen van iPhone scherm van glas en Samsung van plastic, doe mij dan maar Samsung.. Maar het waterdichte van de Sony trekt mij dan weer erg..
Ik ga niet mijn korting laten varen voor een S4.. No way. Probleem is is dat mijn huidige telefoon (LG P700) echt op is. Dus ik eigenlijk zsm een nieuwe wil.
Toen ik mijn abonnement met de LG L7 (P700) afsloot, stond er drie dagen later een net zo duur abonnement op met een LG L9, dus ik wil het eigenlijk niet laten gebeuren dat ik straks met een S3 zit terwijl ik voor hetzelfde geld een S4 had kunnen hebben...
EDIT: iOS of Android maakt mij dus niet zo veel uit.. Windows ga ik niet aan beginnen. Ik vind die 5c dus ook echt lelijk, dacht dat het aan mij lag
Misschien binnenkort even naar de MediaMarkt en alle bovenstaande telefoons uitproberen..
) en het hele scherm was gescheurd.
) en ik had ook binnen een week een nieuwe.xDonja schreef:Ik heb gelezen dat iPhones met 8GB snel vollopen door de updates?
Dispar_Vulgo schreef:xDonja schreef:Ik heb gelezen dat iPhones met 8GB snel vollopen door de updates?
Apps en muziek en foto's nemen best veel ruimte in, dus ik had 8GB (iphone 4) ook iedere keer vol! En bij een update heb je vaak minimaal 1-1,5 Gb vrije ruimte nodig, dus bij iedere update moest ik weer hoop apps en muziek verwijderen![]()
Heb nu sinds paar maanden een iphone 5s (16gb) 'tweedehands' gekocht via marktplaats. Telefoon ziet er helemaal nieuw uit en kostte 'maar' de helft van de nieuw prijs.
Weet je zeker dat je een 'gratis' telefoon wilt? En nieuw los toestel met sim only?
Ik zou denk ik eerder de 5c nemen, dan de 4s. Die 5c is veel nieuwer, dus heb je denk ik langer plezier van. Mijn 4 werd (door laatste updates) echt veel trager!
Cyella schreef:[
Er is 1,5 GB ruimte nodig om de update te downloaden. Er wordt niet daadwerkelijk 1,5 GB ingenomen door de update![]()
Het is een soort programma wat je download die de oude bestanden opspoort en de nieuwe ervoor in de plaats zet. Daarna wordt het programma natuurlijk weer verwijderd dus heb je de ruimte(min een beetje) weer vrij. Je hebt dan ongeveer 5 tot 6GB vrij. Als je 3GB muziek hebt, en een navigatieapp van 3GB zoals ik, dan blijft er niet veel meer over. Maar als je bijvoorbeeld een losse MP3 speler hebt of geen navigatie erop nodig hebt, dan valt 8GB best te doen. Zou sowieso de nieuwste pakken, dan kan je langer blijven updaten.
maar dan moet je op dat moment dus nog wel 1,5 Gb vrije ruimte hebben! Na de update zette ik dan ook m'n apps en muziek weer terug, maar ik vond het wel een gedoe!
xDonja schreef:D_V, die website zijn T-Mobile abonnementen voor 2 jaar voor 50%korting. Het enige minpuntje is dat ze niet de allernieuwste telefoons aanbieden.