Op mijn leuke-dingen-to-do-lijstje voor deze zomervakantie staat onder andere: leren pannenkoeken bakken!
En dan niet zo'n half mislukte die te dun of te dik zijn, of er heel vreemd uit zien, want dat kan ik nu ook al

Ik heb al gemerkt dat olie beter werkt dan boter, dus dat onthou ik zeker. In de lucht gooien begint ook al te lukken! Maar ik loop tegen een probleem aan en ik dacht, er zijn vast pannenkoekenkoning(inn)en op Bokt die mij kunnen helpen: Als ik de ene zijde heb gebakken, en ik heb het gevoel dat ik moet draaien, komt de pannenkoek niet vanzelf los van de pan zodat ik hem in de lucht kan gooien. Als ik er met een spatel onderga, lukt het meestal wel, maar soms verpest ik mijn pannenkoek ook mee. Dus: meer olie? Minder olie? Hoger of lager vuur? Of nog iets anders?
Andere tips om de perfecte pannenkoeken te bakken zijn ook welkom
De gebakken kant zit nu van boven.
En is je olie heet genoeg voordat je begint? Als je bv te snel begint met bakken terwijl de olie nog niet heet is, dan mislukken ze ook vaak. 
), nu heb ik gewoon een mix gebruikt, geen idee of we thuis als we zelf beslag maken er suiker in doen...