Ik ben geslaagd voor mn havo diploma en ga in september HRM studeren in Leiden.
Ik heb er super veel zin in en heb me ook al ingeschreven voor de El Cid week!

Wie studeren of gaan er studeren in Leiden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben net geslaagd voor mijn vwo en ga zometeen Life Science & Technology doen, die deels in Leiden en deels in Delft is. Ik denk alleen dat ik de Owee (Delft) ga doen ipv de El Cid, aangezien ik meer mensen ken die naar de Owee gaan
En ik wil me inschrijven bij studentenvereniging DROP en dat kan alleen tijdens de Owee. 

. Erg leuke om te studeren stad! Goede keuze om de El-Cid te gaan lopen en inderdaad; lekker alle verenigingen afgaan en drankjes doen! Oh en de goede feestjes meepakken natuurlijk, haha! El-Cid heeft altijd een leuk programma, dus dat komt wel goed! Ben zelf trouwens lid van Quintus.
).
Bijna klaar met het eerste jaar van geneeskunde
Waarschijnlijk woont de helft van mijn studiemaatjes in Leiden, dus die kunnen me dan ook vast wel de stad laten zien
Of andersom natuurlijk, als ik in Leiden woon.
maar kan niet elke dag naar Leiden dat is gewoon te ver
Hoorde dat degene waar ik geweest ben 60 aanmeldingen had en daar een uit moet kiezen pittig hoor.
heb er 4 bezocht, op zeker 20 kamers gereageerd als t niet meer is, maar heel veel reageerden gewoon niet terug of nodigden me niet uit ivm teveel aanmeldingen.
Woon nu met 2 andere jongens in een appartement, en zij hebben ook zoiets van 'als we een feestje willen, gaan we de stad wel in'. Voor mij is uit en thuis ook geen optie
is anders de eerste tijd onderhuren geen optie? Je leert daar vanzelf wel mensen kennen die ook weer mensen kennen die er wonen. Een kamer vinden gaat via via makkelijker dan via internet