Wij houden ook niet echt van dansfeesten oid. Zou dan eerder gewoon een receptie doen en dan bijvoorbeeld nog een leuke workshop oid met de mensen die je het beste kent. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij houden ook niet echt van dansfeesten oid. Zou dan eerder gewoon een receptie doen en dan bijvoorbeeld nog een leuke workshop oid met de mensen die je het beste kent. Limoen schreef:Je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil. Het hoeft echt niet zo duur..
Ik ben afgelopen maand getrouwd, en als student en net student af heb je niet veel geld voor een bruiloft natuurlijk (meestal). Wij zijn ook nog van huis uit getrouwd dus moesten nog een huurhuisje vinden en dit inrichten en opknappen ernaast. Ik wilde ook zo min mogelijk geld er aan uit geven. Vond 2000,- voor een jurk veel te gek. Als je bezig bent met het plannen kost het toch weer meer dan je had gehoopt.. We hoorden van te voren alleen maar bedragen van 15.000,- voor een bruiloft. Als je er een beetje creatief mee omgaat kun je het voor heel wat minder doen. Het is ook maar net wat je zelf belangrijk vindt. Vooral als je geen waarde hecht aan een feest of jurk kan het heel goedkoop en ben je met een paar duizend euro wel klaar gok ik.
maar niet voor meer dan 1000,- je hebt prachtige galajurken of boutiques waar je hele mooie jurken hebt voor minder geld omdat er geen trouw aan jurk vast zit

Salsa schreef:Omg wat een bedragen. ......
Ik zal het nooit begrijpen. 100 andere dingen die ik daar voor zou doen
ik trouw 18 aug gratis, neem onze ouders en broers mee uiteten
Onze vrienden komen op een gezellige uitgebreidde bbq. Alleen onze beste vrienden die we normaal ook vaak zien.
Met onze kinderen gaan we lekker naar de efteling en samen een weekendje weg.
Zo heeft iedereen iets leuks en is verwend en dat voor ongeveer 600 eurO
En ik weet voor mezelf dat we hier meer van genieten dan een opgeprikte dag waar je zo veel geld aan uitgeeft.
Salsa schreef:Omg wat een bedragen. ......
Ik zal het nooit begrijpen. 100 andere dingen die ik daar voor zou doen
ik trouw 18 aug gratis, neem onze ouders en broers mee uiteten
Onze vrienden komen op een gezellige uitgebreidde bbq. Alleen onze beste vrienden die we normaal ook vaak zien.
Met onze kinderen gaan we lekker naar de efteling en samen een weekendje weg.
Zo heeft iedereen iets leuks en is verwend en dat voor ongeveer 600 eurO
En ik weet voor mezelf dat we hier meer van genieten dan een opgeprikte dag waar je zo veel geld aan uitgeeft.
En mijn mooiste dagen heb ik toch al gehad. Niks topt het moment dat je je kind gezond in de armen krijgt. Cliché maar zo waar
. Frietbowlen hahaha dus patatjes en kroketten voor iedereen. Dus iedereen kon wat doen ook zodat het een ongedwongen middag was, en voor de kleintjes was er ook een kidsworld (waar wat volwassenen ook gebruik hebben gemaakt van de springkussens
). Daarna naar huis voor een afterparty thuis....top dag gehad en een hele mooie jurk voor nog geen 40 euro bij de Mango gekocht
en wij hebben geen ringen maar mooie horloges.