. Ik ben nu ruim 2 jaar samen met mijn vriend. In het begin zagen we elkaar niet heel vaak, maar dit werd na mate de maanden voorderden steeds meer. Nu zijn we op het punt dat we elkaar bijna iedere dag zien en bij elkaar slapen. We doen samen veel leuke dingen (ook met zijn of mijn vrienden). Tuurlijk hebben we onze eigen dingen, maar de meeste dingen vind ik gewoon leuker als hij er ook bij is. Als er iets gebeurd wil ik dat gelijk aan hem vertellen en hij maakt mij gelukkig
Tuurlijk hebben wij ook wel eens ruzzie, ik word echt een b*tch als ik niet optijd eet, en hij kan soms niet weten wanneer hij moet stoppen, maar toch... man man man wat mis ik hem als we langer dan 12 uur bij elkaar weg zijn. Nu wilden wij eigenlijk heel graag gaan samen wonen, maar ik krijg ook uit mijn omgeving veel te horen '' geniet nou van je vrijheid'', ''ben je daar niet wat jong voor'' enz. (ik ben 20, hij 21, studeren beide). Hoe denken jullie hierover? Ik ben er zeker van dat ik dit niet doe uit ''verliefdheid'', zo verlieft ben ik namelijk niet, het voelt nu heel anders, als een beste vriend maar dan beter

Als jullie het voor jullie tijd is om samen te wonen en het voelt goed, moet je dat lekker doen! Ik ben een student van 19 en woon ook al samen met mijn vriend. Terwijl ik toch korter een relatie heb dan jij
Ik weet zeker dat het goed zit en daar hebben anderen helemaal niks over te zeggen
). Ik nam dan ook de tijd die ik nodig had en soms was ik dan zo een halve dag weg. Hij had zijn eigen hobby's waar hij soms hele avonden voor weg was. Geef elkaar dus ook lekker de ruimte en dan komt het vast goed!