Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fennee schreef:Waarom plaats je nu de hele tijd topics die gaan over door jou geopende topics?
Maar oke, het respect is nog overal hoor. Maar op het moment dat TS om tips o.i.d. vraagt en niet krijgt te horen wat ze wilt horen en dan alles wegwuift onder het idee 'dat de Bokkers de situatie niet weten' dan kan ik best begrijpen dat het geduld opraakt van mensen.
, dat is bokt
FriesWytske schreef:Ik heb dat gips-topic ook gelezen. Vind helemaal niet dat er respectloos omgegaan wordt met je. Ze willen daarin gewoon dat je je gezonde verstand gebruikt. Tja, als je het daar niet mee eens bent, is dan jammer. Denk dat je voordat je dat topic opende wel kon weten dat je dat soort reacties zou krijgen.
alltimapanda schreef:Fennee schreef:Waarom plaats je nu de hele tijd topics die gaan over door jou geopende topics?
Maar oke, het respect is nog overal hoor. Maar op het moment dat TS om tips o.i.d. vraagt en niet krijgt te horen wat ze wilt horen en dan alles wegwuift onder het idee 'dat de Bokkers de situatie niet weten' dan kan ik best begrijpen dat het geduld opraakt van mensen.
ik wuif niks weg.
alltimapanda schreef:als jullie wisten hoe wij rijden en hoeveilig wij doen dan hadden jullie anders gedacht
Yasmijntje schreef:Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Mensen reageren helemaal panisch als er iemand zonder bit rijd, zonder zadel, of met gips, tips vraagt nadat hij/zij iets doms heeft gedaan wat dan ook.
Mensen mogen het best met elkaar oneens zijn, maar je hoeft inderdaad de ander niet volledig de grond in te boren..?
Ik probeer zelf altijd op een respectvolle manier te antwoorden, fijner voor iedereen! Maar als TS al haar derde topic opent, met daarbij 2 over het gedrag van andere Bokkers ga ik toch twijfelen
Veertje11 schreef:FriesWytske schreef:Ik heb dat gips-topic ook gelezen. Vind helemaal niet dat er respectloos omgegaan wordt met je. Ze willen daarin gewoon dat je je gezonde verstand gebruikt. Tja, als je het daar niet mee eens bent, is dan jammer. Denk dat je voordat je dat topic opende wel kon weten dat je dat soort reacties zou krijgen.
iemand een domme geit noemen is dus heel normaal??