vertrouwen of niet ?…

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beauty_xxx

vertrouwen of niet ?…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 00:00

Hallo bokkers ,

Ik zit met een beetje een beu gevoel…
Ik zat te kijken op mijn vriend zijn facebook.( Hij weet dit namelijk dat ik erop ga en heeft daar geen problemen mee.)
en ineens heel veel meldingen ... dat heeft hij bijna nooit dus ik vond het al raar. Namelijk dat hij totaal niet veel tijd heeft omdat hij hoefsmid is.
Dus ik keek eens naar zijn meldingen… allemaal van eenzelfde meisje :?
(Ik ben al van nature heel jaloers en nieuwsgierig) maar ik vond het toch maar verdacht …
Die meid had werkelijk bijna al zijn foto's geliked en de dingen die hij deelde.

Zelf zag ik dat hij haar toe had gevoegt , dat doet hij wel vaker omdat veel klanten contact zoeken met hem via facebook.

Maar dan zitten die hem wel niet te "stalken" om het zo te zeggen

Ben.nu best wel ongerust we zijn nu al bijna 2 jaar samen en dit is de eerste keer dat er een meid dit doet.

Ik ben al altijd jaloers geweest omdat hij veel meisjes heeft al klanten voor de paarden.(Vertrouw hem wel) maar hier bij voel ik mij nu toch wel niet op mijn gemak.

Wat moet ik doen ? Die meid aanspreken of wat ?

Legoblokje

Re: vertrouwen of niet ?…

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:04

Ik zou eerst niks met haar doen. Eerst aan hem vragen.. Ik denk dat het niks zal zijn.. Hoe oud is het meisje?

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:06

Hmm lastig, ik zou aan ze vragen waarom ze alles liken van hem enzo, iets in die richting. Of juist aan je vriend vragen wie t is. Ik weet t niet sorry ik vind t n lastige situatie:s
X

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 00:06

JCDJK schreef:
Ik zou eerst niks met haar doen. Eerst aan hem vragen.. Ik denk dat het niks zal zijn.. Hoe oud is het meisje?

Hoe oud weet ik niet … staat niks over op facebook zelf maar ze lijkt mijn leeftijd ?
Ik hoop het , dat het niks zal zijn :/ pfff deze situaties zijn altyd zo stressvol

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:08

Zolang hij niet hetzelfde doet bij haar zou ik het geen probleem vinden:P Mijn vriend heeft ook vaak dat soort gevallen, en dan lachen we er samen weleens om.

Misschien kun je hem gewoon heel direct vragen wie ze is en waarom ze alles liked. Waarschijnlijk is er niks aan de hand :)

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 00:09

yvanna schreef:
Hmm lastig, ik zou aan ze vragen waarom ze alles liken van hem enzo, iets in die richting. Of juist aan je vriend vragen wie t is. Ik weet t niet sorry ik vind t n lastige situatie:s
X

Heb het juist gevraagt aan mijn vriend .. maarja die is nu aan het slapen dus is het wachten tot morgen op antwoord ...

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:09

Ja snap hoe je je voelt!
Maar als jullie elkaar zo vertrouwen en alles vertellen, zal dit denk ik niks voorstellen..

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 00:10

Ik hoop het echt ik ben echt zo een dramaqueen :p pfoe ik zou al beginnen koken

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:17

Doe is relaxed, waarschijnlijk niets aan de hand!
Maar met jaloers gedrag kun je juist je relatie naar de knoppen helpen, dus probeer er wat aan te gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:28

Het zal wel loslopen joh!

Misschien dat die meid denkt dat je vriend vrij is :') al had ze het subtieler aan kunnen pakken dan :P

Ach, als je vriend haar niet de hele tijd like't of berichtjes stuurt maakt t denk niet veel uit..

Al, dat denk ik. Als leek in de liefde!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:31

ik zou me eerder zorgen maken als je ineens niet meer op zijn fb kan komen ;)
zolang je er nog gewoon opkomt en van hem niks raars tegen komt zou ik me geen zorgen maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:35

Waarom moet je op zijn facebook kijken eigenlijk? Heb jij hem dan niet als vriend op je fb pagina? Dan kun je dat toch ook zien. Anyway ik zal nooit iemand op mijn facebook laten, gewoon omdat dit jou eigen pagina is.
Hier hebben we ook een knappe hoefsmid en tjha zijn ook diverse meisjes wel verliefd op geweest ofzo en als je dan zoiemand toevoegt tjha dan kun je die likes wel verwachten op iedere foto :P

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:43

Nou sorry maar doe rustig aan, waarom moet je z'n facebook uberhaupt wat zitten doorspitten... Je vertrouwt hem dus toch niet anders ging je er niet op. Je hebt er sowieso niets verloren. Vind dit maar raar. Ik zou er eens mee ophouden, en geef die jongen wat vrijheid anders raak je hem sowieso kwijt, geen enkel iemand wilt op z'n vingers worden gekeken.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:05

Heb je zelf nooit een nieuwe vriend gehad?

Ik heb het ook zo nu en dan dat ik iemand toevoeg en die kan dan pas in mijn foto's kijken en gaan dus het hele album door en liken alles wat leuk is :))
Vervolgens krijg ik een waterval van meldingen over me heen :')

Wat is daar nou een probleem aan? Ik zie niet eens een reden om jaloers te worden, je geeft zelf al aan dat hij nieuwe klanten toevoegt dus dat zal dit ook wel zijn. Niet zo wantrouwig hoor!

Overigens zie ik sowieso het nut er niet van om op de FB van je partner te gaan zitten neuzen, maak je ook al z'n post open?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:28

Euhm... Het is facebook, who cares dat iemand al z'n fotos liked :? Misschien zijn die foto's ook wel heel leuk?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:39

mm als jullie relatie goed zit heb je je geen zorgen te maken. Het feit dat je op zijn fb kijkt kan bij hem ook het gevoel geven dat je hem niet vertrouwd. Pas op met je jaloersheid, menig relatie is daardoor op de klippen gelopen. Ik zou dat meisje niet aan gaan spreken, ze heeft immers niets fouts gedaan...

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:13

Sommigen maken zich druk over dat zei de Facebook pagina van haar vriend door spit. Maar als ik even op mijn vriends laptop zit en ik doe fb open dan kom ik ook op zijn pagina. Het is leuk om gewoon even door te scrollen. Niets raars lijkt me. Ik zou ook jaloers worden als mijn vriend van een meisje allemaal berichtjes kreeg. Maar als hij er niet of weinig op antwoord zou ik er ook geen problemen mee hebben. Als dat meisje aan het flirten is en je vriend zou terug flirten zou ik het dan weer niet zo leuk vinden. Maar uit je verhaal maak ik op dat dat niet het geval is, dus ik zou je er niet te druk om maken of gewoon tegen je vriend zeggen dat je er een beetje mee zit.

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 09:54

Zal direct even.antwoorden op de meeste hun vraag :p omdat ik op zijn.facebook zit is omdat hij soms berichten krijg van.collega's van buitenland. Hij kan.namelijk zijn eigen taal alleen :p dus als er iets opkomt van de taal engels of frans moet ik daar dus gans vertalen :p

Heb dus het gevraagt wie dat was en waarom ze alles liked ik kreeg juist een antwoord "dat is ene van school" opzich.niks mis mee want er doen wel meer meisjes hoefsmederij school maar als ik dan vraag waarom liked ze alles krijg ik er geen antwoord op.

Ik let er heel veel op dat ik niet meer zo jaloers ben (vroeger was het veel erger) maar soms, gelijk bij dit soort dingen kan ik mij moeilijk.inhouden :p maar werk er wel aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:58

Hoe oud ben je? En waarom ben je zo onzeker?

Ik keek vroeger ook in de FB van mijn ex-partner maar daar word je relatie echt niet beter van hoor. Bovendien betekenen die likes helemaal niks, én je vriend kan er niks aan doen. Vind het dus ook niet terecht dat je hem hierover aanspreekt. Met dit gedrag jaag je hem heeeeel erg weg! Oppassen dus en aan je zelfvertrouwen gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:59

beauty_xxx schreef:
Heb dus het gevraagt wie dat was en waarom ze alles liked ik kreeg juist een antwoord "dat is ene van school" opzich.niks mis mee want er doen wel meer meisjes hoefsmederij school maar als ik dan vraag waarom liked ze alles krijg ik er geen antwoord op.

Kan hij überhaupt antwoorden op die vraag waarom ze alles liket? Nee, want hij kan niet in haar hoofd kijken. Zulke vragen moet je niet eens willen stellen.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:59

Ik heb dit ook een keer gehad. Meisje had een crush op mijn vriend. likete alles van hem en reageerde overal op. Maar kan gebeuren, zolang hij er niks mee doet maakt het niks uit :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:01

Misschien doet dit meisje dit wel bij heel veel mensen en niet alleen bij je vriend?
Heeft hij op zijn fb staan dat jullie een relatie hebben?
Je kan gewoon op zijn fb dus het lijkt mij dat hij niks te verbergen heeft :)

Niet zo onzeker is echt zonde van je relatie.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:03

K lees even mee. soortgelijk hier zo.. -O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:06

Ik hoop dat er niks is voor je

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 10:14

Ben inderdaad heel onzeker
Waarom ? Omdat ik al vaak heb gehad dat zelfs mijn beste vriendinnen met mij ex-vriendjes gingen gaan lopen , achter mijn rug staan flirten, smsen sturen en die jongens vielen er telkens in toen was ik niet zo jaloers of nu.
Dus die onzekerheid blijft er nu inzitten, puur omdat de schrik er nog zit dat het weer ga gebeuren...