Ligt het nu aan mij of worden kinderen van tegenwoordig nu zo veel brutaler en irritanter?
Begrijp me niet verkeerd, ik haalde ook kattenkwaad uit, maar als ik af en toe er over na denk.
Ik ging vorige week naar de trein, en moet dan eerst door een tunnel om bij t spoor te komen. Daar zag ik 2 jongens fietsne van 12 a 14 jaar (ongeveer slecht in schatten
) die hadden dus zo'n billboard poster ergens vandaan gejat en waren ze mee aan t fietsen (vraag niet hoe). Midden in de tunnel op een donkere plek, lieten ze die poster vallen, en gezien er veel scooters rijden imo best gevaarlijk. Ik spreek ze erop aan en wordt een prutsmuts genoemd en waar ik me mee bemoei. Nu moesten ze blijkbaar ook op het station zijn, waar ik een conducteur heb aangesproken die ze heeft geboden t op te ruimen anders mochten ze de trein niet in 
En zo wel meer dingen.. Ik loop op de stoep met m'n pup, komt er een 15 jarige jongen uit de poort geraced en mist mij en pup op een haar na. Toen ik daar wat van zei was het of ik graag wilde dat ik en die pup in de sloot gegooid werden

En nu lees ik net dat nieuws bericht over die kat in amerika, en denk ik waar zijn die kinderen van tegenwoordig mee bezig? Begrijp me niet verkeerd woone cht niet in een asociale buurt ofzo. Maar in plaats van een verlegen blik en snel opruimen (wat ik +vrienden altijd deden) of een 'sorry mevrouw', krijg je tegenwoordig een grote bek en een bedreiging naar je toe geslingerd.. En als je naar mams of paps stapt is het allemaal niet hun schuld en heb je t vast verkeerd gezien of overdrijf je..
Wat vind bokt hier nu van
?
) worden opgevoed dan in andere landen.
. Hoewel als ik nu soms kinderen in de leeftijd van 8-12 zie, soms zo brutaal en geem fatsoen.