mijn telefoon (samsung galaxy gio) is aan vervanging toe. over het algemeen een heel fijn telefoontje., kan tegen een heleboel stoten. ik zat te denken aan de samsung s3 of s4 mini.
of misschien toch iets anders... ik vindt het systeem van samsung erg fijn. ik heb ook weinig problemen met mijn mobiel, behalve het geheugen... ik kan er amper wat op zetten. het zit altijd vol. sinds vandaag krijg ik geen smsjes meer binnnen. die weigert ie omdat mijn bericht geheugen blijkbaar vol zit (alles al gewist) en NEE dit kun je niet oplossen met een sd kaartje. dus ik zoek een mobiel met veel telefoon geheugen
ik wil ook wel naar iets anders kijken, maar ik ben niet zo van de iphone of huawei. ik ben redelijk voorzichtig met mijn telefoon. maar er gebeurt wel is dat hij valt of dat ik hem in de wei kwijt raak
dus ik zoek niet zon mobiel dat meteen een barst in zijn scherm heeft.ik zoek dus naar ervaringen. geen reactie zoals: ik heb de (vul telefoon in). ik vind hem erg fijn.
dan wil ik weten waarom en wat er minder aan is.
alvast bedankt!!
. Fijn in de hand, niet te zwaar. Maar wil de komende tijd zeker niks anders dan Huawei.
daarom kies ik voor de mini. die is al groter dan ik nu heb. en ik hoef ook niet zon enorm ding. waarom is s4 mini niks dan?
ik ben ook tevreden over de samsung en het besturingsprogramma blijkt minder fijn te zijn. weet je ook iets over het telefoongeheugen van je telefoon?
)
Voor de foto's heb ik er een 16GB kaartje in zitten, altijd handig. Hij is ook echt supersnel bij mij. Mijn S3 heb ik ook nooit problemen mee gehad, op 1 keer na dat mensen mij niet konden horen als ik belde. Maar dat was zo opgelost. De S4 mini is ook een prima telefoon, maar wel duidelijk een stuk minder geavanceerd dan de S4, maar dat is ook best logisch