Facebook tijdlijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Facebook tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 22:31

Ik had mijn Facebook tijdlijn altijd behoorlijk overzichtelijk, mensen die veel delen ontvolg ik, alle spelletjes blokkeer ik, like en win acties blokkeer ik en zo had ik ook niet zichtbaar met wie vrienden vrienden waren geworden.. Maarr sinds gisteren zie ik ineens van iedereen weer dat Pietje vrienden is geworden met Puckje..

Is dit bij jullie ook zo? Hoe kan ik dit weer uitzetten?

Saskiaatje

Re: Facebook tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:04

"Mensen die veel delen ontvolg ik"? :') Why?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:07

Omdat dat stront irritant is.. mensen die 50 dingen per dag delen voor iets te winnen. Vaak gooi ik die uberhaupt uit de lijst.

Maar TS, het is me nog niet opgevallen. :n

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:07

Saskiaatje schreef:

Dit hahaha! :D :o

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:09

Saskiaatje schreef:

Mijn gedachte _O-

Mijn tijdlijn is altijd een chaos. heerlijk :') alles wat je niet wilt lezen scrol je door alles wat je wel wil lezen lees je wel :D no problem toch?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:11

KimD schreef:
Omdat dat stront irritant is.. mensen die 50 dingen per dag delen voor iets te winnen. Vaak gooi ik die uberhaupt uit de lijst.

Ohhhh, delen als in sharen. Ik dacht, delen als in veel van zichzelf met de rest van de wereld delen oftewel posten. :')
Ik vond 't al zo vreemd.

"Nee, jij plaatst teveel dingen over jezelf op Facebook. *ontvrienden*"

*\%/*

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:30

Oh ik heb wel van een aantal mensen de berichten geblokkeerd omdat ze te veel berichten over zichzelf en hun enorm boeiende (niet dus) leven op fb posten.

Maar eeh. Zal wel weer een nieuwe update van fb zijn. Dan moet je al die mensen weer opnieuw blokkeren.. Zucht.. Heb t ook wel eens moeten herhalen.. Nu trouwens alweer een tijdje niet *klopt af*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:31

Saskiaatje schreef:
KimD schreef:

Ohhhh, delen als in sharen. Ik dacht, delen als in veel van zichzelf met de rest van de wereld delen oftewel posten. :')
Ik vond 't al zo vreemd.

*\%/*

Dit heb ik bij 2 mensen op mijn vriendenlijst gedaan. Echt. :')

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:32

Ik ontvolg ook mensen die 100x reageren op ik geef weg dingen. Maar hier is het niet terug gekomen dat ik weer zie wie met wie vrienden is geworden!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 00:25

Heb je niet toevallig mee gedaan met een of andere actie die je op je FB pagina moest delen/plaatsen? Sommige applicaties hebben nl. toegang tot je vrienden/delen gegevens enz. en dan kan het zo zijn dat die actie heeft zitten rommelen erin.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 08:51

LZP -> HTT

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 09:13

Saskiaatje schreef:

*\%/*

Ik doe dat dus wel.
Mensen die de hele dag door delen "dat ze wakker zijn, wat ze die dag van plan zijn, dat ze de hond hebben uit gelaten, dat ze hun kind van school hebben gehaald, dat ze het zo druk hebben, wat ze 's avonds eten en dat hun dag zo leuk was" verwijder ik of ik zet hun meldingen uit.
Zit toch niemand op te wachten?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 09:24

Maar daarvoor is Facebook toch ook deels, om dagelijkse dingen te delen? Ik doe het zelf niet, mijn facebook is relatief leeg, maar laat andere mensen maar praten, ik zie wel wat ik interessant vind of niet. En als er leuke winacties zijn die gedeeld zijn door een vriend, dan vind ik dat alleen maar handig (dat leuke hoofdstel wil ik ook wel winnen :D ).
Facebook is een sociale media.

Beetje zoals naar de McDonalds gaan en klagen dat er niets gezonds op de kaart staat. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:10

Ik bedoel idd het delen van die like en win acties, die kan je vrij simpel blokkeren, maar personen die die 20-30x per dag doen (die zijn er serieus) ontvolg ik idd.

Maar even ontopic, niemand die nu ineens al die vriendschapacceptaties ziet? En hoe ik dit kan veranderen?

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:14

Nee, die vriendschapsacceptaties zie ik niet, wel opeens allemaal mensen die op hele oude dingen reageren, maar dat komt waarschijnlijk door dat 1 persoon daar op reageert en de rest het weer te zien krijgt of zo.

Gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk Relaxed! :D
Laatst bijgewerkt door Blackberry28 op 24-05-14 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:19

Relaxed schreef:
Ik bedoel idd het delen van die like en win acties, die kan je vrij simpel blokkeren, maar personen die die 20-30x per dag doen (die zijn er serieus) ontvolg ik idd.

Maar even ontopic, niemand die nu ineens al die vriendschapacceptaties ziet? En hoe ik dit kan veranderen?

Ik zie dat ook. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag, ik word er zelf namelijk ook nogal kriegel van :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:46

flappie28 schreef:
Gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk Relaxed! :D

Thanks! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 11:44

Saskiaatje schreef:
KimD schreef:

Ik vond 't al zo vreemd.

*\%/*

Ook dat doe ik... heb laatst familie ontvriend. Ik werd hartstikke gek van haar kind die steeds weer verscheen in de meest rare foto's en statussen. Bye now! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:47

KimD, je kunt nu ontvolgen :D Echt een ideale optie, je ziet ze niet, maar ze blijven wel vrienden.. Krijg je ook geen scheve gezichten en lastige vragen :P Ik verplaats zulke mensen ook naar de 'kennissen' en dan zien ze ook weinig van datgene wat ik erop zet :+ =win/win! :P

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:53

Ik denk niet dat je dat kan blokkeren. Maar komen die vriendschapsacceptaties echt op je tijdlijn te staan of is het in dat kadertje rechtsboven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:55

Echt op de tijdlijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:56

Facebook heeft zijn layout (en meer?) weer veranderd,
Ik kreeg eergisteren een melding dat dat per (eind mei/begin juni?) ingaat en dat ik ervoor kon kiezen om dat nu al te houden of het eerst weer terug te zetten.
Deze melding kreeg ik op een pagina die ik beheer.
Misschien ligt het daar aan?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:32

Relaxed schreef:
Echt op de tijdlijn :j

Ow, dat heb ik dus niet. Maar ik zou niet weten hoe dat komt, ik heb niets speciaals gedaan of iets geblokkeerd ofzo.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:37

Relaxed schreef:
KimD, je kunt nu ontvolgen :D Echt een ideale optie, je ziet ze niet, maar ze blijven wel vrienden.. Krijg je ook geen scheve gezichten en lastige vragen :P Ik verplaats zulke mensen ook naar de 'kennissen' en dan zien ze ook weinig van datgene wat ik erop zet :+ =win/win! :P

Ja dat heb ik al een lange tijd bij mijn schoonmoeder. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:38

KimD schreef:
Relaxed schreef:

Ja dat heb ik al een lange tijd bij mijn schoonmoeder. :')

_/-\o_